اکبر حسن بگلو روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: جهت ارائه خدمات بهتر به مشترکان سالانه بیش از سه میلیون پیامک جهت اطلاع مشتریان از روند درخواست‌ها و قبوض آنها ارسال می‌گردد.
وی ادامه داد: جهت دریافت خدمات غیرحضوری شرکت برق سامانه تلفنی 1521 نیز وجود دارد که از طریق این سامانه می‌توان نسبت به پرداخت قبوض بهای برق مصرفی خود اقدام کرد.
وی با اشاره به اینکه هفت خدمت شرکت توزیع برق آذربایجان غربی اینترنتی می شود، افزود: تا پایان سال جاری، هفت خدمت ارائه شده به مشترکان برق آذربایجان غربی به طور 100 درصد اینترنتی ارائه می شود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی اضافه کرد: مشترکان برق در این استان می‌توانند کارکرد کنتور خود را به صورت اینترنتی ثبت کنند و در صورت تمایل نیز تسویه حساب را از طریق اینترنتی انجام دهند.
حسن بگلو افزود: درخواست تغییر تعرفه بهای برق مصرفی، تمدید پروانه بهره‌برداری، تغییر نام و تغییر گزینه از جمله خدماتی که به صورت اینترنتی صورت می گیرد.
وی ادامه داد: همچنین در تلاش هستیم تا درخواست ایجاد انشعاب عادی برق را نیز به عنوان هفتمین خدمت اینترنتی از طریق سایت اطلاع رسانی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی میسر کنیم.
وی اظهار کرد: در حال حاضر مشترکان می‌توانند با مراجعه به سایت اطلاع رسانی شرکت توزیع برق خدماتی نظیر اعلام کارکرد کنتور، مشاهده سوابق مصرف، دریافت قبض و ثبت شماره همراه را دریافت کنند.
به گزارش ایرنا 99 درصد جمعیت استان از نعمت برق برخوردارند، یک میلیون و 179 هزار و 69 مشترک برق در استان وجود دارد که از این تعداد 316 هزار و 485 مشترک روستایی و 862 هزار و 584 مشترک شهری هستند.
6009/3072
** خبرنگار: یوسف رحیمی ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.