جواد زاهدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کارگاه‌های کاردستی و کتاب‌سازی، نشست مشترک اعضا و نویسندگان در مراکز، کارگاه‌های نقد و بررسی کتاب، مسابقه کتاب‌خوانی، معرفی کتاب، معرفی تازه‌های کتاب مسابقه من و شخصیت کتاب‌هایم، جشن‌ کتاب و برگزاری عصر شعر از برنامه‌های اجرایی مراکز فرهنگی هنری کانون در هفته کتاب است.
وی اضافه کرد: نمایشگاه استانی از پوسترهای کتاب و کتاب‌خوانی ویژه‌‌ی اعضا و مربیان، تقدیر از برگزیدگان اقدام پژوهی مربیان با محوریت کتاب و کتاب‌خوانی، تقدیر از برگزیدگان استانی مسابقه طراحی پوستر کتاب و کتاب‌خوانی، تقدیر از اعضا برگزیده استانی مسابقه «معرفی کتاب به صورت مجازی»، تقدیر از اعضا کتابخوان مراکز کانون استان، نشست نقد کتاب با حضور نویسنده کودک و نوجوان و نشست به صرف چای و کتاب از دیگر برنامه های مهم‌ هفته کتاب است.
به گزارش ایرنا ویژه‌برنامه‌های هفته کتاب و کتاب‌خوانی همزمان با سراسر کشور 20 تا 26 آبان در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی اجرا می‌شود.
به گزارش ایرنا 23 مرکز ثابت و 10 مرکز سیار، روستایی و پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آذربایجان‌غربی فعالیت‌های متنوع فرهنگی، هنری، ادبی، دینی و علمی را در قالب 40 نوع برنامه با محوریت ترغیب کودکان و نوجوانان به مطالعه کتاب ارائه می کنند.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی با 60 هزار نفر عضو مشغول ارائه خدمات به کودکان و نوجوانان این استان است.
7129/3072
** خبرنگار: توحید محمودپور ** انتشار: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.