سرپرست برگزاری مسابقات شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات در هشت وزن 54 کیلوگرم، 58 کیلوگرم، 63 کیلوگرم، 68 کیلوگرم، 74 کیلوگرم، 80 کیلوگرم، منفی 87 و مثبت 87 کیلوگرم و با هدف گرامیداشت یاد و خاطره 12 هزار شهید این استان برگزار شد.
امید اللهوردی پور مقدم ادامه داد: امیر حسین اندخس واره از سلماس در وزن 54 کیلوگرم، امیر کریمی از خوی در وزن 58 کیلو گرم،علی الهوردی پورمقدم از ارومیه در وزن 63 کیلوگرم، نیما کریمی از ارومیه در وزن 68 کیلوگرم، نیما عبدلی از سلماس در وزن 74 کیلوگرم، رضا شفیعی از تکاب در وزن 80 کیلوگرم، مهران ایزدپناه از اشنویه و رشید تنومند از خوی در وزن های منفی 87 و مثبت 87 رتبه های اول را به خودشان اختصاص دادند.
وی ادامه داد: امیر قاسمی از سلماس، امین حسینلو از خوی، میلاد احمدپور از پیرانشهر، رضا نجف زاده از نقده، فخرالدین مصطفی پور از پیرانشهر، پوریا بابشی از ارومیه، احسان محمدی از ارومیه و امیر رضا شجاعی مهر از شاهین دژ نیز به ترتیب در اوزان 54 کیلوگرم تا مثبت 87 کیلوگرم رتبه دوم را کسب کردند.
به گزارش ایرنا، در پایان مسابقات اصغر عسگریار به عنوان داور نمونه و علی الهوردی پور مقدم به عنوان فنی ترین داور انتخاب شدند.
رتبه های اول هر وزن در قالب تیم استانی به مسابقات کشوری که نیمه اول آذرماه در تهران برگزار خواهد شد، اعزام می شوند.

8135/ 3072
** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.