به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غربی، محمدمهدی شهریاری روز دوشنبه در دیدار صمیمی با مدیران و کارکنان ستادی استانداری با اشاره به آغاز کار خود به عنوان استاندار در آذربایجان غربی افزود: بسیار خرسندم از اینکه به عنوان خدمتگزار در آذربایجان غربی حضور دارم، این استان دارای مردمانی بسیار نجیب، صادق و میهمان نواز است و فضای کار و زمینه های پیشرفت در این استان وجود دارد.
وی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم از پتانسیل های استان به بهترین شکل ممکن در جهت رشد و توسعه آن بهره بگیریم.
وی بر ضرورت جلب رضایت و اعتماد مردم تاکید کرد و گفت: باید برای مردم وقت بگذاریم و اعتماد مردم را نسبت به کارمان افزایش دهیم زیرا ارتباطات مردمی و جلب اعتماد مردمی بسیار مهم است و باید مورد توجه قرار گیرد.
شهریاری افزود: استانداری به عنوان یک نهاد حاکمیتی و به عنوان مدیریت ارشد استان جایگاه ویژه ای دارد و لازم است کارکنان و مدیران ستادی در این نهاد و همچنین کارکنان تمامی ادارات و دستگاههای اجرایی در استان، با حفظ روحیه مردمی و با خوشرویی با مردم و مراجعین رفتار کنند.
نظم و انضباط در اجرای امور محوله توسط کارکنان و مدیران از دیگر موارد مورد تاکید مقام عالی استان در این جلسه بود.
استاندار آذربایجان غربی همچنین در خصوص وضعیت معیشتی و رفاهی کارکنان گفت: برای بهبود وضع معیشتی و رفاهی کارکنان پیگیری های لازم را انجام خواهم داد.
شهریاری اظهار کرد: امیدواریم با درک و همکاری بهتر و تعامل و همفکری با یکدیگر، بتوانیم ضمن ایجاد یک محیط اداری پویا و توام با آرامش، به بهترین نحو ممکن به مردم خدمت رسانی کنیم.
استاندار آذربایجان غربی در خصوص بکارگیری بازنشستگان گفت: بر اساس قانون تا 20 آبان ماه، تمام نیروهای بازنشسته ای که بکار گرفته شده اند، باید تسویه شوند.
شهریاری راجع به استفاده از بانوان در پست های مدیریتی نیز افزود: از بانوان و همچنین جوانان توانمند که صلاحیت کافی را دارند در پست های مدیریتی استان استفاده می شود.
به گزارش ایرنا در این جلسه کارکنان استانداری نیز مسائل، مشکلات و مطالبات خود را با مقام عالی استان در میان گذاشتند.
8135/ 2093 ** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.