به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمدعلی حمزه لو در خطبه های این هفته نمازجمعه چایپاره افزود: مسلمانان هر ساله با حضور میلیونی خود در میعادگاه عاشقان این عظمت را به رخ ایادی کفر و استکبار می کشند.
وی ادامه داد: باید در روز اربعین حسینی در تجمع های عزادرای شرکت و و دسته جات متحد و یکپارچه ای را در شهرها راه اندازی کنیم.
وی با اشاره به اجلاس سران سه کشور ایران، روسیه و جمهوری آذربایجان گفت: همانطور که مورد تاکید رهبرانقلاب است این همکاری موجب گسترش همکاری این سه کشور و منزوی شدن آمریکا می شود.
امام جمعه موقت چایپاره بیان کرد: استکبار و ایادی کفر بدانند که ملت ایران در مقابل زورگویی‌ های یاوه گویان ذره‌ای به عقب برنمی‌گردد.
وی با اشاره به فرارسیده روز 13 آبان اظهار کرد: 13 آبان روز مبارزه با استکبارجهانی است و باید همگی یکپارچه و متحد در راهپیمایی این روز شرکت کنیم و اتحاد خودمان را به دنیا نشان دهیم.
حجت الاسلام حمزه لو گفت: روز 13 آبان دنیا و ایادی کفر و استکبار متوجه می شوند که مردم این سرزمین مستحکم تر از گذشته پای آرمان هایشان ایستاده اند و تقوای الهی را سرلوحه کارهای خودشان قرار داده اند.
به گزارش ایرنا شهرستان چایپاره یکی از شهرستان های شمالی آذربایجان غربی است و با مساحتی حدود 940 کیلومتر مربع در شمال شهرستان خوی قرار دارد و حدود 28 هزار نفر جمعیت شهری را در خود جای داده است.
8135 / 2093 ** خبر: شهین بیدادرس ** انتشار: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.