به گزارش ایرنا حجت الاسلام رسول جمشیدی در خطبه های نمازجمعه این هفته چایپاره افزود: از برکات دفاع مقدس این بود که مردم مسلمان و انقلابی ایران به جبهه ‌ها شتافتند و پس از شکل‌گیری اتحاد و انسجام در میان نیروهای انقلابی و طرد نیروهای وابسته، حماسه‌ای مقدس شکل گرفت که در تاریخ بی سابقه بود.
وی با اشاره به اینکه یکی از دلایل اصلی عصبانیت بدخواهان ملت ایران پیشرفت روزافزون نظام اسلامی در مسائل منطقه‌ ای و جهانی است، ادامه داد: علت نطق ابلهانه، سخیف و با ادبیات گانگستری و سراسر دروغ محض رئیس جمهور آمریکا عصبانیت و درماندگی و سبک مغزی آن هاست.
وی اضافه کرد: این مواضع آمریکا به دلیل قدرت و توانایی در مقابل ایران نیست بلکه به دلیل ضعف و شکست و عصبانیت اوست.
امام جمعه چایپاره با اشاره به حضور عزتمندانه جمهوری اسلامی در مسائل منطقه ای و جهان اظهار کرد: باید این عزت را با تدبیر درست و بدون هیچ اشتباهی در نحوه مراودات و تصمیم گیری ها و موضع گیری ها حفظ کرد.
جمشیدی با بیان اینکه این عزت به واسطه مجاهدت جوانان غیور و انقلابی و ریخته شدن خون شهدا به دست آمده است، گفت: شهدای مدافع حرم نمونه ای از این جوانان انقلابی جمهوری اسلامی ایران بوده و به لطف پروردگار متعال انگیزه انقلابی در میان جوانان روز به روز در حال افزایش است.
به گزارش ایرنا چایپاره یکی از شهرستان های شمالی آذربایجان غربی است و با مساحتی حدود 940 کیلومتر مربع در شمال شهرستان خوی قرار دارد و حدود 28 هزار نفر جمعیت شهری را در خود جای داده است.
8135 / 2093 **خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.