** فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع)
آمریکا با راهبرد تجزیه در پی به یغما بردن ثروت کشورهای منطقه است
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) با بیان اینکه باید کشورهای منطقه نسبت به حیله های استکبار بیدار و هوشیار باشند، گفت: آمریکا با تجزیه کشورهای منطقه به دنبال تضعیف و به یغما بردن منابع و ثروت آنهاست.

** دانشگاه ارومیه در طرح آمایش آموزش عالی جزو هشت دانشگاه برتر کشور شد
رئیس دانشگاه ارومیه گفت: این دانشگاه در نتایج رتبه بندی طرح آمایش آموزش عالی در موضوع توسعه آموزش، پژوهش و فناوری در سطح ملی جزو دانشگاه های سطح 2 و هشت دانشگاه برتر کشور شناخته شد.

** راه یابی فیلم کوتاه 'شکلات' به جشنواره بین المللی فیلم رشد
فیلم کوتاه داستانی 'شکلات' به نویسندگی و کارگردانی مهدی حیدری و از تولیدات حوزه هنری آذربایجان غربی به بخش رقابتی چهل و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم «رشد» که با هدف شناسایی فیلم های برتر آموزشی و تربیتی برگزار می شود، راه پیدا کرد.

** اطلاع رسانی و تبلیغات راهگشای مسیر بازاریابی و فروش صنعتی در آذربایجان غربی
نگاه جامعه و بسیاری از مدیران آذربایجان غربی به فعالیت های صنعتی خرد و متوسط همچنان سنتی است و در این فضا تشکیل شورای اطلاع رسانی در شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی را می توان رویکردی مدرن با دغدغه افزایش بهره وری در صنایع به شمار آورد؛ دغدغه ای که نقش فعالیت های روابط عمومی در بازاریابی واحدهای صنعتی را مورد تاکید قرار می دهد.

** دومین کنگره ادبی سراسری عقیله العرب درارومیه برگزار شد
دومین کنگره ادبی سراسری عقیله العرب به زبان ترکی آذری با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و شاعرانی از سراسر کشور برگزار شد.

** یکهزار و 750 هکتار زمین شیب دار در آذربایجان غربی به باغ نوین تبدیل می شود
دولت با اجرای طرح توسعه باغ ها در اراضی شیب دار تلاش دارد فعالیت های بخش کشاورزی را توسعه داده و زمینه اشتغال، درآمد پایدار و حفظ اراضی را فراهم کند که در این راستا به گفته مدیر امور باغبانی آذربایجان غربی یک هزار و 758 هکتار زمین در استان شامل این طرح می شود.

** تبلیغ رسانه ای آثار تاریخی مهمترین خلا در جذب گردشگر برای آذربایجان غربی است
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی نبود زیر ساخت های جامع و تبلیغات رسانه ای را ااساسی ترین خلا در جذب گردشگر در استان دانست و گفت: علاوه بر آن، رونق صنعت گردشگری نیازمند توجه به زیر ساخت های آثار تاریخی نظیر جاده، آب و برق و راه ارتباطی است.

8135 / 2093 ** خبر: شهین بیدادرس ** انتشار: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.