خبرنگاران رسانه های گروهی آذربایجان غربی به همت خانه مطبوعات استان برای حضور و بازدید از نمایشگاه مطبوعات عازم تهران شدند.

به گزارش ایلنا از آذربایجان غربی، هرساله نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات با حضور رسانه های مطرح کشور و دنیا در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود و خانه مطبوعات آذربایجان‌غربی نیز هر ساله برای اعزام خبرنگاران استانی به این نمایشگاه تمام تلاش خود را می کند که امسال نیز توانست تور خبری را با حضور 40 نفز از نمایندگان خبری این استان عازم تهران کند.

امسال نیز بیست و سومین دوره نمایشگاه با حضور بیش از ۵۰۰ غرفه از مطبوعات، خبرگزاری های داخلی و خارجی و خانه های مطبوعات استان های سراسر کشور برگزار شده است.

آذربایجان غربی در این نمایشگاه دارای چهار غرفه مطبوعاتی و یک غرفه اداره کل ارشاد و خانه مطبوعات استان است که در این نمایشگاه حضور دارند تا دستاوردهای استان را به نمایش عموم بگذارند.

در این نمایشگاه خبرنگاران آذربایجان غربی در نمایشگاه حضور یافتند تا بتوانند عملکرد غرفه ها را شناسایی کنند و برای سال های بعد پربارتر در نمایشگاه حضور داشته باشند، همچنین حضور خبرنگاران در این نمایشگاه باعث شد تا با سایر خبرگزاری ها و متد و روش آنها آشنا شوند.

از موضوعات مهمی که در این نمایشگاه و در این سفر یک روزه موجب اهمیت بخشیدن به این سفر شد، برگزاری ۲ نشست بسیار موثر بود.

برگزاری نشست بررسی همگرای و واگرای قومی که توسط مرکز مطالعات رسانه و با همکاری خانه مطبوعات آذربایجان غربی و سیستان و بلوچستان و همچنین میزگرد بررسی مشکلات احیا دریاچه ارومیه از جمله نشست های موثر بود که به همت خانه مطبوعات استان برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.