رئیس پارک علم وفناوری آذربایجان غربی از برگزاری سومین جشنواره ملی شناسایی و توانمندسازی ایده های برگزیده(شتاب) در استان آذربایج ا ن غربی خبر داد.

حسن حیدری در گفتگو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی با اشاره به برگزاری سومین جشنواره ملی شناسایی و توانمندسازی ایده های برگزیده (شتاب) در آبانماه سالجاری افزود:  این جشنواره با هدف شناسایی و توانمندسازی ایده های برگزیده در استان برگزار می شود .

وی با بیان اینکه برگزاری چنین جشنواره هایی در دوره‌های مختلف خود توانسته پایه‌گذار ایجاد و راه‌اندازی شرکت های فناور و  دانش‌‌بنیان و تجاری سازی ایده ها در استان ها شود، افزود: امیدواریم در جشنواره‌های آتی نیز این روند ادامه پیدا کند .

حیدری با بیان اینکه پارک علم و فناوری آذربایجان غربی به عنوان دبیرخانه استانی این جشنواره انتخاب شده است، عنوان کرد: این جشنواره در سال‌های گذشته با موفقیت و در سطح خوبی برگزار شده و قرار است امسال نیز به مناسبت هفته پژوهش و فناوری در  آذربایجان غربی برگزار شود .

رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی اظهار داشت: علاقمندان می توانند جهت ثبت نام تا 10 آبان ماه امسال از طریق وبسایت پارک علم  و فناوری استان به آدرس www.wastp.ir     اقدام نمایند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.