به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، اجلاس اقتصادی اتاق‌های بازرگانی ارومیه و وان ترکیه با حضور هییت تجاری و اقتصادی ترک در هتل آنای ارومیه برگزار شد.

در این نشست دو طرف بر مشکلات موجود در رابطه با تبادل اقتصادی و ورود و خروج از گمرک و مبادی رسمی دو کشور بحث و تبادل نظر کردند.

حسن انتظار رییس اتاق بازرگانی ارومیه با تاکید بر افزایش تعامل و مبادلات بین استان آذربایجان غربی و وان ترکیه، این نشست را اجرایی کردن توافق صورت گرفته اجلاس قبلی در خوی گفت: انتظار داریم دیدارها ی طرفین بر اجرایی کردن تفاهم نامه ادامه داشته باشد و از مدیران نمایشگاه های بین المللی ارومیه و وان نیز انتظار داریم با افزایش فعالیت های خود دو طرف را به اهداف مدنظر برسانند.

نجدت تاکوا رییس اتاق بازرگانی وان ترکیه هم با اشاره به مشکلات گمرک دو کشور گفت: همسایگی کشورها باید به شکل مفید مورد استفاده قرار بگیرد تا دو طرف شاهد توسعه همکاری ها شود و در این راستا گمرک دو کشور نیز باید همکاری های لازم را داشته باشد.

مسئولان اتاق بازرگانی وان ترکیه در قالب یک هییت تجاری و اقتصادی برای همکاری با فعالان اقتصادی استان آذربایجان غربی به ارومیه سفر کرده اند.

عکاس: سینا پسران افشاریان

 

48


انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 776110
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.