دومین نشست هم اندیشی مسئولان ستادهای استانی و مرکزی دولت تدبیر وامید در تهران برگزار شد.

عباس خورشیدی رئیس ستاد اصلاح طلبان حامی حسن روحانی رئیس جمهور   در  آذربایجان غربی، در خصوص نشست هم اندیشی روسای ستادهای مرکزی و اصلاح طلبان  گفت: این دومین جلسه مشترک هم اندیشی ستادهای مرکزی واصلاحات بعد از ایام انتخابات بود که در تهران برگزار می شد.

خورشیدی ضمن مثبت ارزیابی کردن این جلسات بعد از انتخابات خاطر نشان کرد:این گونه جلسات با ارتباط دو سویه بین فعالان ستادی با دولت تدبیر و امید باعث زنده نگه داشتن امید و آگاه سازی جامعه ایرانی از فعالیت و اقدامات دولت در تمامی زمینه ها در سراسر کشور می شود.

این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت:امروزه دولت باید برای حفظ تمامی بدنه اجتماعی خود باید ارتباط دو سویه خود را با مردم حفظ کند،زیرا پیروزی جریان اعتدال و اصلاحات همواره در تعامل دو سویه و شفاف با مردم بوده است.

وی ادامه داد:ارتباط دو سویه باعث می شود مردم به خوبی از اقدامات دولت در زمینه های اقتصادی،سیاسی، اجتماعی به خوبی آگاه بوده و همواره و در همه شرایط همانند چهار ساله اول دولت تدبیر وامید کنار دولت باشند.

خورشیدی با تاکید بر استفاده مشورتی از ستادهای دکتر روحانی بعد از انتخابات ریاست جمهوری،گفت: ستادهای رئیس جمهور در سراسر کشور باید در تحقق بسیار از شعار های دولت می توانند کمک حال  و همراه دولت در اینگونه زمینه ها باشند زیرا با پایان انتخابات ستادها باید نقش مشورتی خود را در حمایت از دولت و برخی از انتصابات حساس به گوش  دولتمردان برسانند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.