رئیس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: عملیات ذخیره سازی نمک در راهدارخانه های آذربایجان غربی در حال انجام است.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی امین هوشیار با اشاره به ضرورت برف روبی جاده‌ها در زمستان اظهار کرد: پیش از آغاز فصل بارندگی باید نمک و ماسه موردنیاز در راهدارخانه‌ها و جاده‌ها ذخیره شود، پس از برف هم باید عملیات برف روبی مورد بررسی قرار بگیرد و سطح جاده از گل و لای تمیز شود.

ادامه داد: تاکنون 50 درصد از نمکو مورد نیاز از دو معدن ارومیه و سلماس خریداری و در راهدارخانه ها ذخیره شده است و خریداری و انتقال مابقی نمک مورد نیاز در شهرستان ها تا مرحله تکمیل میزان نمک مورد نیاز ادامه خواهد داشت.

وی گفت: در حال حاضر 84 دستگاه کامیون مسئولیت خرید و حمل نمک به راهدارخانه ها را بر عهده دارند و فعالیت راهداران که هرساله به طور رسمی از 15 آذر آغاز می شد امسال از 15 آبان به صورت غیررسمی فعال خواهند بود.

هوشیار اضافه کرد: راهداران در وضعیت های جوی نامناسب بدون محدودیت زمانی در محورهای مواصلاتی در خدمت هموطنان هستند بنابراین لازم است شهروندان هنگام مسافرت همکاری مناسب را با آنان داشته باشند.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.