به گزارش ایرنا، در مسابقات این هفته که روز جمعه برگزار شد، تیم های فرهنگسرای جوان ارومیه مقابل آریای اشنویه، شهرداری پیرانشهر مقابل کشاورز بوکان، هیات فوتبال شوط مقابل کاویان نقده، شهرداری محمدیار مقابل پرسپولیس مهاباد و تالار متین خوی مقابل شهرداری ارومیه به میدان رفتند.
در این رقابت ها تیم کاویان نقده در خانه تیم هیات فوتبال شوط به میدان رفت و با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید و با این نتیجه شهرداری ارومیه را پست سر گذاشت و به رده نخست صعود کرد.
تیم پرسپولیس حاجی خوش مهاباد نیز در این هفته 2 بر صفر از سد شهرداری محمدیار گذشت تا این تیم نیز به رده دوم صعود کند.
شهرداری ارومیه در این هفته مقابل تالار متین خوی بازی ضعیفی را به نمایش گذاشت و در پایان ضمن کسب نتیجه 2 بر 2 مقابل این حریف به رده سوم جدول رده بندی سقوط کرد.
همچنین تیم فرهنگسرای جوان ارومیه یک بر صفر آریای اشنویه را شکست داد.
تیم شهرداری پیرانشهر در مقابل تیم کشاورز بوکان بازی کرد که در نهایت بازیکنان شهرداری پیرانشهر توانستند 2 بر یک حریف خود را شکست دهند.
به گزارش ایرنا تیم های کاویان نقده با 36 امتیاز، پرسپولیس مهاباد با 34 امتیاز و شهرداری ارومیه با 34 امتیاز به ترتیب در رده های اول تا سوم این رقابت ها قرار دارند.
هیات فوتبال شوط با 21 امتیاز، کشاورز بوکان با 19 امتیاز، شهرداری پیرانشهر با 18 امتیاز، فرهنگسرای جوان ارومیه با 18 امتیاز، آریا اشنویه با 16 امتیاز، تالار متین خوی با 14 امتیاز و شهرداری محمدیار با 11 امتیاز نیز به ترتیب در رتبه های چهارم تا دهم جدول لیگ برتر قرار گرفته اند.
مسابقات فوتبال لیگ برتر فوتبال آذربایجان غربی با شرکت 10 تیم برگزار می شود و در هفته های آینده، 2 هفته پایانی و حساس این رقابت ها برگزار می شود.
8135 / 2093 **خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.