معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی بر لزوم هماهنگی و همراهی دستگاه های ذیربط بمنظور تسریع در روند اجرای طرح های عمرانی نیمه تمام تاکید کرد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، تقی کهوریان ضمن بازدید از پروژه های در دست اجرا و راکد شهرستان ماکو بهمراه اعضای کمیته فنی استان بمنظور بررسی آخرین وضعیت طرح های عمرانی شهرستان افزود: هماهنگی و همراهی دستگاه های ذیربط باعث تسریع در روند اجرای طرح ها می شود که دستگاههای مربوطه  باید نهایت همکاری را در بثمررسیدن پروژه های نیمه تمام داشته باشند.

شاهین علیزاده فرماندار شهرستان ماکو هم در این بازدید ها ضمن ارائه گزارش از آخرین وضعیت طرح های در دست اجرای شهرستان افزود: عملیات اجرایی مرکز شبانه روزی آموزش فنی و حرفه ای از سال 1391 آغاز شده است و تاکنون با صرف اعتباری بالغ بر یک میلیارد و پانصد میلیون تومان از 35 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و از جمله طرح های راکد شهرستان می باشد که نیاز به توجه جدی مسئولین دارد. 

وی در خصوص احداث دو دبیرستان برکت و بعثت  ماکوگفت: این طرح ها نیز از پیشرفت فیزیکی قابل توجهی برخوردار است و با بهره برداری از آنها بخش مهمی از مشکل کمبود فضای آموزشی در شهرستان حل خواهد شد. 

علیزاده پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهر ماکو را جزو یکی از مهمترین طرح ها و مطالبات شهرستان دانست و گفت: با تلاش و اهتمام جدی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان عملیات اجرایی این طرح ادامه دارد، اما برای اتمام و بهره برداری از این طرح به اعتبار قابل توجهی نیاز است.

وی با اشاره به اجرای طرح شبکه نوین آبیاری و ساماندهی آب رودخانه های مرزی در این منطقه بعنوان یکی از کم نظیر ترین طرح های اجرا شده در این شهرستان بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران خاطر نشان کرد: با اتمام این طرح ملی که جزو تاکیدات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) نیز می باشد، شاهد رشد، توسعه و اشتغال پایدار در این خطه از ایران اسلامی خواهیم بود .  

فرماندار ماکو اظهارکرد: ورودی شهر ماکو از جمله مناطق حادثه خیز در مواقع رانندگی است و در طول سال نیز متاسفانه شاهد تصادفات منجر به جرح و فوت همشهریان عزیزمان در این نقطه هستیم ،لذا تعریض و ساماندهی ورودی شهر ماکو باید در اولویت کاری قرارگیرد.

به گزارش ایسنا؛ معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی و اعضای کمیته فنی استان در این سفر یکروزه از پروژه های مرکز شبانه روزی آموزش فنی و حرفه ای، دبیرستان برکت، دبیرستان بعثت، تصفیه خانه فاضلاب، شبکه نوین آبیاری و ساماندهی آب رودخانه های مرزی بازدید و در جریان آخرین وضعیت آنها قرار گرفتند. 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.