**اهدای 1400 بسته لوازم التحریر توسط خیرین به دانش آموزان نیازمند
مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) خوی گفت: موسسه خیریه بوتراب، خیران و اداره اوقاف این شهرستان یکهزار و 420 بسته لوازم التحریر، کیف و کفش به ارزش یک میلیارد و 728 میلیون ریال بین دانش آموزان نیازمند توزیع کردند.

**رئیس هیات: نبود سالن مناسب مانع اصلی توسعه اسکواش در آذربایجان غربی است
رئیس هیات اسکواش آذربایجان غربی گفت: هیات اسکواش این استان از داشتن زیرساخت های مناسب برای تمرین ورزشکاران شهرستانی محروم بوده و نبود سالن عامل اصلی در توسعه نیافتگی این رشته ورزشی در استان به شمار می رود.

** کاهش 16 درصدی جان باختگان تصادفات جاده ای و شهری در آذربایجان غربی
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: در نیمه نخست امسال 276 نفر در تصادفات جاده ای و شهری استان جان خود را از دست داده اند که 16 درصد کمتر از مدت مشابه سال گذشته است.

** قهرمانی تیم روئینگ 2 نفری آذربایجان غربی در آسیا
رئیس هیات قایقرانی آذربایجان غربی گفت: ' رضا قهرمانی' و' میلاد اله وردیان'، قایقرانان اهل نقده از توایع این استان مدال طلای مسابقات روئینگ 2 نفری جفت پاروی مردان آسیا را به دست آورند.

** خدمات موکب ها در پیاده روی اربعین رایگان است
خدمات موکب های آذربایجان غربی در پیاده روی اربعین به گفته مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان غربی رایگان است و مردم نباید در این خصوص در دام برخی افراد سودجو گرفتار شوند.

** تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه ارومیه در اعتراض به سخنان ترامپ
دانشجویان و برخی از مسئولان دانشگاه ارومیه در اعتراض به سیاست های خصمانه و سخنان جمعه شب ترامپ علیه جمهوری اسلامی ایران تجمع کردند.

** کاهش نقاط حادثه خیز جاده های آذربایجان غربی از 67 به 44
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: نقاط حادثه خیز جاده های آذربایجان غربی از 67 نقطه در ابتدای آغاز به کار دولت دکتر روحانی به 44 نقطه در زمان حاضر کاهش یافته است.

** استاندار جدید در تکاپو برای توسعه دامپروری و صنایع تبدیلی آذربایجان غربی با سرمایه خارجی
استاندار جدید آذربایجان غربی که تا چندی پیش سرکنسول ایران در فرانکفورت آلمان بود، در تکاپو برای جذب سرمایه گذاران خارجی در بخش های دامپروری و صنایع تبدیلی است و به گفته وی اولین هیات آلمانی قبل از سال جدید میلادی به این استان سفر می کند.

** مقام وزارتی: میاندوآب ظرفیت مناسبی در تولید مرغ صادراتی دارد
مدیرکل دفتر امور طیور و زنبور عسل وزارت جهاد کشاورزی گفت: میاندوآب دارای ظرفیت خوبی در زمینه تولید مرغ صادراتی بوده و رکورد 100 تا 150 هزار تن تولید سالیانه را به ثبت رسانده است.
3214/3072
** خبرنگار: شاهین سپهراد ** انتشار: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.