به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، محمد حسین قمیان در نمایشگاه دستاوردهای برتر بهره برداری توزیع با رویکرد مشارکت فعال شرکتهای توزیع، تولید و فعال شرکت برق و دانش بنیان که در کنار ششمین نشست هم اندیشی بهره برداری شرکت های توزیع نیروی برق غرب و شمالغرب کشور در ارومیه در حال برگزاری است، گفت: شرکت مشاورین انفورماتیک نیرو که به نام مانیر نیز شناخته شده است در راستای تولید نرم افزار و ارائه خدمات مشاوره و سخت افزار در زمینه آی تی را عهده دار است.
وی با اشاره به تولیدات این شرکت، افزود: سامانه وصول مطالبات، سیستم قرائت کنتور و چاپ قبض در محل، سامانه نصب انشعاب، سامانه ارائه خدمات غیرحضوری، سامانه بازدید از محل، سامانه داشبورد همراه مدیران، سامانه نصب انشعاب، سیستم قرائت کنتور و چاپ قبض در محل، سامانه وصول مطالبات از جمله نرم افزارهای تولیدی این شرکت هستند که برای شرکتهای توزیع برق در زمینه خدمات مشترکین برق ارائه شده اند.
مدیرعامل شرکت مشاورین انفورماتیک نیرو با اشاره به تولیدات این شرکت، تصریح کرد: تولیدات این شرکت به ۱۰ شرکت توزیع نیروی برق به فروش می رسد.
قمیان به مزیت برخی طرح ها اشاره کرد و گفت: سامانه بازدید از محل نصب انشعاب، حذف فرم کاغذی و آنلاین شده عملیات بر روی اپیلیکیشن اندروید بر روی موبایل و تبلت قابل پیاده سازی است.
وی با اشاره به سال تاسیس این شرکت، افزود: این شرکت در سال ۷۱ تاسیس شده و سال ۸۶ نیز به شکل خصوصی کار خود را ادامه داده است.

نمایشگاه دستاوردهای برتر بهره برداری توزیع با رویکرد مشارکت فعال شرکتهای توزیع، تولید و فعال شرکت برق و دانش بنیان که در کنار ششمین نشست هم اندیشی بهره برداری شرکت های توزیع نیروی برق غرب و شمالغرب کشور در ارومیه با معرفی شرکت های برتر ظهر امروز به پایان خواهد رسید.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 763576
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.