مدیر کل بیمه سلامت آذربایجان غربی گفت: بالغ بر 93 هزارنفراز شهروندان سردشت تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی نانبخش  در خصوص بیمه سلامت  افزود: شهرستان سردشت برای سال 95 حدود 45 میلیارد ریال سرانه سطح یک روستایی دریافت کرده اند و بیمه سلامت برای سطح یک روستایی در سال 95 تسویه حساب کامل نموده است.

وی گفت: بیمه سلامت دولتی است و تمامی منابعش بالغ بر 90 درصد از منابع دولتی تامین شده و در اختیارما قرار می گیرد و با توجه به اسنادی که در اختیارمان قرارمی دهند جبران هزینه میکنیم.

نابخش در ادامه افزود: دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی بزرگترین طرف قرارداد بیمه سلامت در استان  است یعنی بالغ بر سه چهارم هزینه های هر ماه که حدود 450 میلیارد ریال برای بیمه های سلامت است برای دانشگاه علوم پزشکی در حوزه درمان است و در بخش بهداشت که سطح یک روستایی حساب میشود در سال چون سرانه دریافت میکنند چیزی نزدیک به 1000 میلیارد ریال است

وی گفت: در بخش درمان هنوز موفق به تسویه کامل نشدیم برای اینکه اعتبارات کافی ارسال نشده و امید است در یک ماه آینده بتوانیم سال 95 را که تقریبا 4 ماه  بدهکار هستیم تسویه کنیم و انشاا... بتوانیم وارد اسناد 96 دانشگاه علوم پزشکی شویم.

مدیر کل بیمه سلامت آذربایجان غربی  افزود: تا کنون توانستیم از نظر پرسنلی هزینه ها را درسطح یک روستایی  جبران کنیم و خوشبختانه در چند روز گذشته ابلاغ 70 میلیارد ریال برای یک درصد ارزش افزوده دانشگاه علوم پزشکی ابلاغ شده که به زودی در اختیار دانشگاه قرار میگیرد.

وی همچنین اشاره کرد : از جمعیت بیش از 3 میلیون نفر استان بالغ بر دو میلیون و یکصد و دوازده هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت استان است که از این تعداد یک میلیون و دویست هزار نفر روستایی هستند.

به گزارش ایسنا؛ شهرستان سردشت با جمعیتی بالغ بر 112 هزار نفر تعداد93 هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت هستند که از این تعداد بالغ بر  64 هزارنفر دربخش روستایی ، بیش از 6 هزار نفر دربخش کارکنان و بیش از  4 هزار نفر دربخش سایر اقشار تحت پوشش هستند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.