مدیر سازمان تعاون روستائی آذربایجان غربی از اغاز خرید سیب تضمینی صنعتی در استان خبرداد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی ،شهریار حیدری  اظهارکرد: خرید تضمینی سیب صنعتی یا درجه ۳ از قرار هر کیلوگرم ۲ هزار و 889 ریال است که از ۱۵شهریور ماه آغاز شده و تا 30 آبان ماه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه سیب تحویلی باغداران باید به صورت بسته بندی شده و در بسته های بیست کیلویی نایلونی و یا توری باشد، افزود: سیب صنعتی در 55 مرکز تعاون روستایی استان در سطح شهرستانهای ، سلماس ، مهاباد ، ارومیه ، نقده ، میاندوآب ، اشنویه ، شاهین دژ و تکاب خریداری می شود که بیشترین تعداد مراکز با 18مرکز خرید در شهرستان ارومیه واقع شده است .

حیدری از خرید بیش از 3 هزار تن سیب صنعتی یا درجه 3 در استان تا کنون خبرداد و افزود : امروز نیز اولین مرحله پرداخت بهای سیب درختی تحویلی باغداران شهرستان ارومیه به مبلغ 90 میلیون تومان پرداخت شد و به ترتیب مطالبات سایر شهرستانهای استان نیز پرداخت می شود .

مدیرسازمان تعاون روستائی آذربایجان غربی ادامه داد: به جهت جلوگیری از احتمال سوءاستفاده فرصت‌طلبان و حذف واسطه ها در این زمینه سازمان تعاون روستایی در صورت تایید باغدار بودن و معرفی نماینده سازمان جهاد کشاورزی در مراکز خدمات دهستانها اقدام به خرید تضمینی سیب درجه 3 می نماید.

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.