به گزارش ایرنا سرهنگ علی ابراهیمی روز یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان جدید و سابق انتظامی مهاباد افزود: تفرقه افکنی از راهبردهای دشمن برای ضربه زدن به انقلاب با توجه به اوضاع منطقه است و مشارکت مردم می تواند این توطئه را نیز خنثی کند.
وی همچنین با تبریک هفته دفاع مقدس افزود: قدرت ایمان و بصیرت مردم تنها راه مقابله با دشمنان متحد اسلام و امکانات نظامی آن دوران بود.
سرهنگ ابراهیمی با اشاره به وجود گروهک ها و حزب های مخالف مناطق مرزی در زمان جنگ تحمیلی اظهار کرد: استفاده از ظرفیت های بومی منطقه و اعتماد به بسیج مردمی در آن دوران عامل غلبه بر دشمنان نظام شد.
وی اضافه کرد: دشمنان از پیشرفت های جمهوری اسلامی و خودباوری جوانان این مرز و بوم در همه عرصه های سیاسی، اقتصادی و نظامی، عصبانی هستند.
ماموستا ملا قادر سهرابی، امام جمعه مهاباد نیز با اشاره به فرموده امام راحل مبنی بر اینکه ' جنگ برای ما یک نعمت بود'، گفت: افزایش توان دفاعی و آبدیده شدن فرماندهان و نیروهای نظامی از اثرات هشت سال دفاع مقدس است.
معاون استاندار آذربایجان غربی و فرماندار شهرستان ویژه مهاباد نیز در این مراسم با اشاره به وظیفه خطیر نیروی انتظامی در ایجاد امنیت، گفت: ارتباط عوامل انتظامی با مردم، رابطه مستقیمی با اقتدار و امنیت دارد و نیروی انتظامی این ارتباط را به خوبی حفظ کرده است.
ایرج شجاعی همچنین با تسلیت ایام محرم، اظهار کرد: رفتار امام حسین (ع) با مردم با کرامت و اقتدار همراه بود و این ویژگی ها همان چیزی که نیروی انتظامی آن را به خوبی به مرحله اجرا گذاشته است.
به گفته وی در سایه اقتدار و تلاش بی شائبه عوامل انتظامی، 40 درصد تخلف ها و 12 درصد سرقت در این شهرستان طی سال جاری کاهش یافته است.
به گزارش ایرنا در ادامه مراسم با تقدیر از تلاش های شبانه روزی سرهنگ فتاح بابانژاد که به افتخار بازنشستگی نائل آمد، سرهنگ رضا ظهیریان به عنوان فرمانده جدید انتظامی مهاباد معرفی شد.
مهاباد با 237 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است و سه کلانتری دارد.
3093 / 3072
** خبرنگار: پیمان پاکزاد ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.