مدیر عامل بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی گفت: هفته گذشته بیش از 15 میلیون و 165 هزار سهم از سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی در بورس استان معامله گردید.

وحید جوادی در گفت‌وگو باایسنا منطقه آذربایجان غربی افزود: در روز گذشته، تعداد 15میلیون و 165 هزار و 191سهم از سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی به ارزش 44 میلیارد و 414 میلیون و 783 هزار و 272 ریال در بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی معامله گردید.

وی با اشاره به اینکه13 درصد معاملات مربوط به خرید و بقیه مربوط به فروش است، افزود: حجم معاملات تالار ارومیه در مقایسه با هفته قبل رشد 36 درصدی و ارزش معملات نیز با رشد 19 درصدی همراه بود.

جوادی با بیان اینکه در بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی 13 کارگزار از 16 ایستگاه معاملاتی، سهام و حق تقدم بیش از 157شرکت بورسی و فرابورسی را معامله کردند، عنوان کرد: نمایندگی شرکت کارگزاری سرمایه و دانش بیشترین ارزش ریال معاملات منطقه را با 25 درصد را به خود اختصاص داد.

مدیر عامل بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی گفت:  طی هفته گذشته سهام شرکت گسترش تجارت و سرمایه ایرانیان با 14 درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس آذربایجان‌غربی قرار داشته است.

وی خاطرنشان کرد:در این هفته 86 کد معاملاتی جدید در بورس منطقه ای آذربایجان غربی صادر شده است.

جوادی یادآور شد: شاخص کل بازار بورس با 23.8 واحد افزایش در مقایسه با هفته ماقبل، به رقم 85 هزار و 831 واحد و هم‌چنین شاخص کل بازار فرابورس نیز با 13 واحد افزایش به رقم 957واحد رسید.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.