احسان مهدیان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه آئین اختتامیه این جشنواره شامگاه روز شنبه در کرمانشاه برگزار شد، افزود: فیلم کوتاه داستانی 'آرا' درباره مرد جوانی به نام یاشار است که خبری از دوست خود آراز برای خانواده وی آورده است؛ غافل از اینکه آنان خبری برای او دارند.
وی اضافه کرد: فیلم آرا در راستای کار قبلی یوسف کارگر به نام ' آغی ' است و از پلان های کم تعداد ولی به نسبت طولانی، با ریتم آرام و 'لانگ شات' ساخته شده است.
وی با اشاره به اینکه پیمان عباس زاده مدیر فیلمبرداری، مسیح حدپور سراج صدابردار و پویان شعله ور تدوینگر این فیلم کوتاه هستند، ادامه داد: ماهرخ رفیع زاده، محمود نظر علیان و هادی حجازی فر در این اثر نقش آفرینی کرده اند.
وی بیان کرد: آرش قاسمی صداگذاری و ترکیب صدا، بهمن ولی پور طراحی چهره پردازی و یوسف کارگر طراحی صحنه و لباس این فیلم کوتاه را برعهده داشته اند.
مهدیان افزود: جشنواره منطقه ای شبدیز از 22 تا 25 شهریور سال جاری با حضور11 استان به میزبانی کرمانشاه برگزار شد.
به گزارش ایرنا، یوسف کارگر متولد 1364 در ارومیه بوده و کارشناس ارشد سینماست؛ وی تاکنون فیلم های کوتاه مستند ' بر کرانه ارس ' (1391) و ' سرزمین اتحاد ' (1391) و سه فیلم کوتاه داستانی ' مرثیه ای برای شب ' (1391)، ' آغی ' (1394) و ' آرا ' (1396) را با همکاری انجمن سینمای جوانان آذربایجان غربی تولید کرده است.
انجمن سینمای جوانان آذربایجان غربی در شهرستان های ارومیه و مهاباد دارای دفتر بوده و یک نمایندگی آن در بوکان دایر است.
انجمن سینمای جوانان آذربایجان غربی 25 جایزه را در سال های 1394 و 1395 در بیش از 70 جشنواره بین المللی فیلم و عکس برای این استان به ارمغان آورده است.
آموزش و تولید فیلم های کوتاه هنرجویی و حرفه ای، عکاسی و نمایش فیلم های تاثیرگذار در طول سال از فعالیت های مهم انجمن سینمای جوانان آذربایجان غربی است.
7129/3072
** خبرنگار: توحید محمودپور ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.