به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، محمد حضرت پور، شهردار ارومیه در برنامه زنده رادیوئی شهریمیز از پایان پنجمین جشنواره انگور ارومیه در دهکده گردشگری چی‌چست خبر داد و گفت: بیش از ۲۰۰ هزار نفر در طول برگزاری جشنواره از آن بازدید کردند که  ۴۰ درصد بازدیدکنندگان خارج از ارومیه و از استان ها و شهرهای دیگر بودند.
وی با اشاره به رشد زندگی شهری وماشینی و نبود فرصت کافی و موقعیت مناسب برای اوقات فراغت شهروندان خاطر نشان کرد: ایجاد دهکده گردشگری چی چست و برگزاری جشنواره هایی مثل انگور در آن باعث شور و نشاط و نشاط شادی میان شهروندان ارومیه شده است.

شهردار ارومیه با بیان اینکه دهکده گردشگری چی چست در ۱۷ کیلومتری ارومیه قرار داد، یادآور شد: طرح این دهکده از دیزی لند پاریس که با فاصله ۳۵ کیلومتری از آن قرار دارد، گرفته شده است.

حضرت پور با بیان اینکه جشنواره انگور در ایجاد نشاط اجتماعی و احیای فرهنگ بومی آذربایجان ونیز صادرات انگور موثر بوده است، ادامه داد: صادرات انگور امسال به ۴۰ هزار تن رسیده است، این در حالی که در ۵ سال گذشته این میزان ۵هزار تن بود.

شهردار ارومیه به برنامه ریزی شورای شهر و شهر برای تبدیل شهر ارومیه به قطب گردشگری در سال ۲۰۲۰ اشاره کرد و تصریح کرد: این امر در سایه عملی همگرایی وتعامل سازمان ها و نهاد های مختلف به تحقق خواهد رسید.

حضرت پور با اشاره به اینکه حدود سه ماه است حقوق کارمندان شهرداری پرداخت نشده است، خاطرنشان کرد: اداره شهر و شهرداری با وصول درآمد ها از سوی شهروندان محقق می شود و شهروندان اهتمام جدی به این امر داشته باشند.

شهردار ارومیه از اتمام فرصت به شهروندان ارومیه برای پرداخت مطالبات شهرداری خبر داد و تصریح کرد: در صوت عدم پرداخت مطالبات شهرداری از قبیل چک و غیره اقدام عملی برای وصول این مطالبات از اول مهر ماه از سوی شهرداری آغاز خواهد شد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 742400
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.