نماینده مردم ارومیه در مجلس خبرگان رهبری برلزوم ترویج فرهنگ قرآنی و نماز درجامعه تاکید کرد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی آیت الله سید علی اکبر قریشی در مراسم افتتاحیه چهلمین دوره مسابقات سراسری قران کریم در ارومیه افزود: دوای حل مشکلات جامعه تربیت افراد قرآن خوان و نماز خوان است.

وی ادامه داد:افرادی که علیه انقلاب تلاش می کنند و سنگ دشمنان را به سینه میزنند کسانی هستند که باقران و نماز بیگانه اند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به لزوم گسترش برگزاری چنین محافل قرانی در استان تصریح کرد: مسئولین و بزرگان کشور از تمامی امکانات خود برای توسعه و گسترش برگزاری محافل قرانی و ترویج فرهنگ نماز تلاش کنند.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه قرآن نزد پیامبر اسلام تصریح کرد:جایگاه و مقام افراد نزد پیامبر به میزان درک  افراد از قران کریم کریم بستگی داشت.

آیت الله قریشی با اشاره به جدا ناپذیر بودن قران و اهل بیت افزود: پیامبر  به تلاوت و تامل در قران اهمیت فراوانی قایل بودند به طوری که هرشب قران تلاوت می کردند.

وی بااشاره به روایات فراوانی درخصوص علاقه پیامبر اسلام به شنیدن صدای تلاوت قرآن تصریح کرد: پیامبر از صحابه خود  میرخواستند تا برایشان قران تلاوت کنند تا گوش دهند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: محبت به پیامبر و اهل بیت و تربیت فرزند قران خوان از راههای تربیت اسلامی فرزندان است.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.