کارگردان این نمایش روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه 'او یک زن است' یک تئاتر تجربی است، گفت: سبک این تئاتر، موزیک فرم و بیکلام بوده و در نوع خود منحصر به فرد است.
به گفته سیامک خوش نیت این نمایش در کنار مفهوم ژرف با اجرای زیبای بازیگران و تغییر سریع صحنه ها و جلوه های بصری زیبا، تماشاگران را به حیرت وا داشت و مورد تشویق های طولانی مدت آنان قرار گرفت.
وی با تاکید بر اینکه در این نوع تئاتر نسبتِ تکنولوژی و تئاتر با توجه به فرمِ اثر تعیین می شود، افزود: در روزگار کنونی تکنولوژی به شدت در روند زندگی انسان ها تاثیر گذار است و این مهم در تئاتر تجربی خود را هرچه بیشتر نشان می دهد.
وی اضافه کرد: هدف این نمایش نشان دادن جایگاه زن و مادر در اجتماع بوده و ما تلاش کردیم تا پستی و بلندی ها و چالش های پیش روی یک زن از میان میلیون ها زن جامعه از زمان تولد تا مرگ را به نمایش بگذاریم.
خوش نیت با بیان این که شیرینی های زندگی، انتخاب همسر، سختی ها و مشکلات زندگی و فوت همسر یک زن به شکل بسیار مناسبی در این نمایش نمایان است، افزود: مهسا خوش نیت مدیر صحنه، آریا عاقلی تهیه کننده، نفیسه مختاری طراح لباس و لیلا قائمی گریمور این اثر هستند و علی خورشیدی عکاسی و گرافیک این نمایش صجنه ای را برعهده داشته است .
وی به تمرین یکساله عوامل برای اجرای این نمایش صحنه ای اشاره کرد و گفت: محیا سزاوار، مریم برقی، فاطمه سلاطین، سودابه موسوی، امیرحسین صفاجو، امیرحسین مکنتی، رقیه موسوی و نیلوفر محمودی در این نمایش به ایفای نقش پرداخته اند.
به گزارش ایرنا هنرهای نمایشی به عنوان دماسنج جامعه به چالش های مختلف اجتماعی حساسیت نشان می دهد و اهمیت وجود آن در جامعه به حدی است که تاثیرگذاری اش گاهی از سخنرانی های تربیتی بیشتر است زیرا از یک سو جوانان به هنرهای نمایشی گرایش دارند و از سوی دیگر تاثیرگذاری تئاتر با فراهم سازی زیرساخت ها افزایش می یابد.
‎7156/3072
** خبرنگار: جمال فرخیان ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.