به گزارش ایرنا، جواد جبارزاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آبرسانی به ١٣ روستا با ٢٠ میلیارد ریال هزینه، بهره برداری از پست سیار و خط ١٣٢ کیلوولت شماره 2 سلماس با ٧٩ میلیارد ریال هزینه، افتتاح ٤٠ طرح دهیاری های بخش مرکزی و کوهسار با ٤٠ میلیارد ریال هزینه و گاز رسانی به چهار روستای منطقه کره سنی با ٤٠ میلیارد ریال هزینه از جمله این طرح هاست.
وی با تاکید بر اینکه ٥٠ هزار خانوار این شهرستان از طرح های هفته دولت بهره مند می شوند، افزود: طرح نیروگاه پنج مگاواتی همزمان برق و حرارت CHP، سایت گلخانه با ١٤٠ میلیارد ریال اعتبار، پایگاه امداد و نجات جاده ای شهید رحمتی جمعیت هلال احمر سلماس با سه میلیارد و ٥٠٠ میلیون ریال اعتبار و واحد تولیدی لوازم بهداشتی با پنج میلیارد ریال اعتبار در روستای قره قشلاق نیز کلنگ زنی شد.
وی با اشاره به اینکه با بهره برداری از این طرح ها برای ٨٠ نفر در این شهرستان اشتغال ایجاد می شود، اظهار کرد: سایر طرح های تولیدی، صنعتی و کشاورزی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، شرکت گاز، منابع طبیعی و آبخیزداری، شرکت توزیع نیروی برق، جهاد کشاورزی و شهرداری تازه شهر در روز جاری به بهره برداری می رسد.
جبارزاده ادامه داد: طرح پنج واحد مسکن مددجویی کمیته امداد امام خمینی (ره) سلماس و تحویل هشت دستگاه وانت زامیاد به مددجویان با مشارکت صندوق کارآفرینی امید و کمیته امداد خمینی (ره)، آموزشگاه بهورزی و مرکز سلامت بهورزی روستای شکریازی با ١٠ میلیارد ریال اعتبار و مرکز جامع سلامت روستای سیلاب با 5.7 میلیارد ریال هزینه از دیگر طرح هایی است که امروز افتتاح یا کلنگ زنی می شود.
وی اضافه کرد: افتتاح ١١٧ هکتار آبیاری تحت فشار با اعتبار بالغ بر ١٢ میلیارد ریال به صورت همزمان در روستای سیلاب از جمله طرح های کشاورزی است که همزمان با هفته دولت در این شهرستان به بهره برداری می رسد.
سرپرست فرمانداری سلماس ادامه داد: دستاوردها و گام های بلند دولت در عرصه های مختلف باید در هفته دولت اطلاع رسانی شود تا مردم در جریان خدمات دولت و مسئولان قرار بگیرند.
سرپرست فرمانداری سلماس افزود: همزمان با ایام گرامیداشت هفته دولت بیش از 40 برنامه فرهنگی و هنری نیز در سطح شهرستان در حال برگزاری است.
سلماس با داشتن 200 هزار نفر جمعیت در شمال آذربایجان غربی واقع شده است.
‎7156/3072
** خبرنگار: جمال فرخیان ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.