به گزارش ایرنا، در این آئین ویژه، نام آوران و برگزیدگان جوان و نوجوان شهرستان تکاب که در یکسال گذشته در عرصه های ملی ،منطقه ای و استانی رتبه های برتر را کسب کرده بودند، با اهدا لوح یادبود و هدایا تقدیر شدند.
حجت الاسلام زیدالله محمودی،نخبه فرهنگی و مذهبی، محمود امیدی، هنرمند خوشنویس، باربد صداقت قهرمان آسیا در رشته کاراته، سینا نصرالهی از ورزشکاران شاخص، عبادالله بخشی، سرمربی تیم ملی ورزش رزمی آرنیس، صادق مرادی هنرمند عرصه موسیقی و زانیار باقری، برگزیده جشنواره جابربن حیان و مخترع دستگاه تمام اتوماتیک آبیاری کشاورزی از مهمترین نام آوران شهرستان تکاب بودند که تجلیل شدند.
همچنین در این مراسم از تعدادی از شعرا، بانوان توانمند و نفرات برتر آزمون سراسری سال 96 قدردانی به عمل آمد.
به گزارش ایرنا، فرماندار شهرستان تکاب در این مراسم با تبریک هفته دولت و قدردانی از نخبگان و نام آوران شهرستان تکاب گفت: استعدادهای دانش آموزان و خلاقیت های آنان در بستر و زمینه های مناسب قابل ظهور و بروز است.
ایرج ثقفی افزود: ادارات و دستگاه های اجرایی و نهادهای ورزشی و فرهنگی با برنامه ریزی و تلاش هدفمند زمینه پرورش استعدادهای جوانان و نوجوانان را فراهم کنند.
وی بیان کرد: تامین زیرساخت های لازم، وجود امنیت و آرامش در جامعه ، برنامه ریزی منسجم و پایدار و توجه به حوزه های مختلف و شناسایی استعدادها از ضروریات موفقیت در عرصه های فرهنگی و ورزشی است.
وی اظهار کرد: دولت دوازدهم برنامه های گسترده ای در زمینه ساماندهی امور جوانان انجام داده که ارائه لایحه تفکیک سازمان جوانان از وزارت ورزش و جوانان یکی از این اقدامات است.
امام جمعه تکاب نیز در این مراسم گفت: شهرستان تکاب دارای جوانان و نوجوانان فرهیخته،مستعد، خلاق و هنرمند است که بارها در عرصه های مختلف افتخار آفرینی کرده اند.
حجت الاسلام عیسی برادری افزود: علاوه بر این شهرستان تکاب دارای استعدادهای خدادای و ثروت عظیم مادی و منابع غنی طبیعی است و با وجود این استعدادها نباید تکاب را شهری محروم بنامیم.
وی بیان کرد: استفاده از لفظ محرومیت برای شهرستان تکاب با استعدادهای غنی خدادای و جوانان فرهیخته و نخبه، شایسته و زیبنده نیست.
وی گفت: باید از این استعدادها و خلاقیت و نبوغ جوانان و نوجوانان برای توسعه و پیشرفت تکاب به صورت مطلوب استفاده شود.
شهرستان تکاب با 80 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
7514/3093**خبرنگار: امیر خالق نژاد **انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.