کارگردان این نمایش روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه عوامل این نمایش سه ماه برای این نمایش صحنه ای تمرین کردند، گفت: شاهرخ احمد زاده، مرتضی نورپور، فروغ کنعانی و صباح اکبری در این نمایش ایفای نقش می کنند.
پیمان سلیمانی با اشاره به اینکه این نمایش کاری از گروه هنری تم است، افزود: رویا افشار مدیر صحنه، پیمان سلیمانی و علی پیروزنیا طراحان صحنه و منیره مسعودی طراح لباس و گریم این اثر هستند.
وی اضافه کرد: بایندر بابازاده موسیقی، رضا ترابی فیلمبرداری و سالار تیموری عکاسی این نمایش صجنه ای را برعهده دارند.
وی با اشاره به اینکه زن در فرهنگ ایرانی پا به پای مرد در همه عرصه ها حضور داشته است، بیان کرد: نقش برجسته زنان در حمایت از مردان امروز حلقه گمشده مدیریت خانواده محسوب می شود و این تئاتر یادآور این نقش مهم به خانواده هاست.
به گزارش ایرنا، 'نوید پیروز نیا' و 'پیمان سلیمانی' پیش از این نمایش های 'گزارش تن'، 'ترانه دختر شاه پریون' و ' مرغ هایی که از تخم مرغ پخته به دست می آیند' را به صورت مشترک کارگردانی کرده اند.
نمایش 'شب نامه' از امروز /شنبه/ چهار شهریور تا روز دوشنبه 6 شهریور از ساعت 20 در تالار وحدت مجتمع فرهنگی هنری ارومیه پذیرای علاقه مندان حوزه تئاتر است.
این اثر با همکاری حوزه ی هنری آذربایجان غربی، فرهنگسرای جوان ارومیه، اداره ی امور هنری شهرداری ارومیه، انجمن هنرهای نمایشی استان، بسیج هنرمندان استان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ارومیه و اداره ی کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی به روی صحنه می رود.
به گزارش ایرنا تئاتر به عنوان دماسنج جامعه به چالش های مختلف اجتماعی حساسیت نشان می دهد و اهمیت وجود آن در جامعه به حدی است که تاثیرگذاری اش گاهی از سخنرانی های تربیتی بیشتر است زیرا از یک سو جوانان به هنرهای نمایشی گرایش دارند و از سوی دیگر تاثیرگذاری تئاتر با فراهم سازی زیرساخت ها افزایش می یابد.
7129/2093 ** خبرنگار: توحید محمودپور** انتشار دهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.