به گزارش ایرنا، مدیر آموزش و پرورش سردشت روز شنبه در محل افتتاح دبستان روستای امین آباد به خبرنگار ایرنا گفت: این مدرسه در زمینی به مساحت یکهزار و 500 مترمربع با زیربنای 120 مترمربع و با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون ریال در یک طبقه ساخته شد که کلیه هزینه ساخت این مدرسه را خیر مدرسه ساز 'حسن احمدی' تامین کرد.
یوسف حسن پور اظهار کرد: با آغاز فصل بازگشایی مدارس در مهرماه امسال 30 دانش آموز در 6 پایه ابتدایی در آن تحصیل خواهند کرد.
وی با اشاره به آمار مدارس خیرساز در سالجاری اظهار کرد: امسال 4 مدرسه با 12 کلاس درس و 368 مترمربع زیربنا در شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسیده است که در این ارتباط 4 مدرسه با 26 کلاس درس و زیربنای یکهزار و 630 مترمربع نیز در حال ساخت بوده که تا آخر سالجاری تحویل آموزش و پرورش می شوند.
وی با بیان اینکه همچنان در سطح شهرستان کمبود فضای آموزشی وجود دارد، گفت: آموزش و پرورش نیازمند همت والای کمک های خیران در ساخت مدارس روستایی و شهری است تا با همکاری آنها تمام فضاهای آموزشی شهرستان از لحاظ کمیت و کیفیت به حد استاندارد برسند.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
7562/3093**انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.