فرماندار میاندوآب از افتتاح 55 طرح عمرانی همزمان با هفته دولت در میاندوآب خبرداد.

ناصر امیری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی با اشاره به اینکه همزمان باهفته دولت بیش از 62 برنامه شامل پروژه های عمرانی،تولیدی و خدماتی، کشاورزی و  صنعتی با اعتباری بالغ بر 402 میلیارد و 932 میلیون  ریال اجرا می شود افزود: همزمان با هفته دولت 55 طرح و پروژه عمرانی و تولیدی در این شهرستان برای بهره برداری آماده شده که برای اجرای آنها، 183 میلیارد و 732 میلیون ریال هزینه شده است.

وی ادامه داد: همچنین به مناسبت هفته دولت چهار پروژه تولیدی، خدماتی، صنعتی و کشاورزی به بهره برداری می رسد که برای اجرای این طرح ها نیز 211 میلیارد و 900 میلیون ریال هزینه شده و برای 117 نفر زمینه اشتغال فراهم می شود.

امیری بیان کرد: عملیات اجرائی سه طرح با پیش بینی سرمایه گذاری بالغ بر 7300 میلیون ریال در شهرستان میاندوآب آغاز می شود.

وی  افزود: شاخص ترین طرح هفته دولت که در این شهرستان آماده افتتاح است، پروژه 144 واحدی مسکن فرهنگیان میاندوآب است که با اعتباری بالغ بر 114 میلیون ریال اجرا شده است.

وی اضافه کرد: آسفالت معابر و محوطه مساکن مهر، روکش آسفالت محور میاندوآب- شاهین دژ و افتتاح 2 باب سردخانه از اهم پروژه هایی است که برای بهره برداری در میاندوآب آماده شده است.

فرماندار ویژه میاندوآب گفت: افتتاح مرغداری گوشتی 20 هزار قطعه ای، افتتاح مسکن مددجوئی، پل روستائی، مرکز جامع سلامت در روستاهای داش تپه و فسندوز، برق رسانی به روستای قوچ کندی، بهره برداری از پروژه گازرسانی به روستاهای آیدیشه و چالخاماز از توابع بخش باروق از دیگر برنامه های هفته دولت در میاندوآب است.

وی بیان کرد: افتتاح مدرسه 6 کلاسه در روستاهای مظفرآباد و سبزی، افتتاح 2 باب سالن ورزشی در کوی قره ورن و تقی آباد، گازرسانی به هفت روستا واقع در بخش مرکزی و افتتاح 320 واحد مسکن روستائی از جمله پروژه های قابل بهره برداری هفته دولت در شهرستان میاندوآب خواهد بود.

فرماندار میاندوآب افتتاح شهربازی در روستای خزینه انبار جدید، افتتاح ساختمان دهیاری علیار کندی، بهره برداری از خط لوله انتقال آب به مزارع کشاورزی در روستای چالخاماز و طرح آبیاری قطره ای در روستای ملاشهاب الدین، آسفالت و پل روستائی را از دیگر برنامه های هفته دولت در این شهرستان عنوان کرد.

وی اضافه کرد: در هفته دولت بهره برداری از 2 طرح عمران شهری شامل زیر سازی و آسفالت خیابان ساحلی لیلان چائی و خیابان دادگستری توسط شهرداری میاندوآب انجام می گیرد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.