معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش آذربایجان غربی از تدریس کتاب (پیشگیری از آسیب های اجتماعی )از سال تحصیلی جدید در استان خبرداد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی  ولی حسینی با اشاره به اهمیت مسئله آسیب های اجتماعی و گرایش روز افزون به مواد مخدر از سوی جوانان افزود: کتاب پیشگیری از آسیب های اجتماعی در سه مقطع ابتدایی،متوسطه اول و دوم با هدف پیشگیری و آگاه سازی دانش اموزان و اولیا در سال تحصیلی 96ـ 97 به لیست کتب آموزشی اضافه و تدریس می شود.

وی با اشاره به اقدامات ویژه اموزش و پرورش در راستای پیشگیری از اسیب های اجتماعی تصریح کرد: چاپ کتب آموزشی در این خصوص گامی موثر در جهت توانمندسازی دانش اموزان در مقابله با اسیب های اجتماعی و مواد مخدر بوده است.

حسینی اظهار کرد: کلاس های درس پتانسیل خوبی برای آموزش و پیشگیری بر مبنای اصول اموزشی و توجه به ویژگی های روانی دانش آموزان است که باید از این ظرفیت استفاده بهینه کرد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش آذربایجان غربی با بیان اینکه آموزش و پرورش استان برنامه های گسترده ای با هدف مصونیت بخشی دانش آموزان برگزار کرده است گفت: برگزاری همایش های متعدد و نمایشگاه در جوار سایر برنامه های فرهنگی توسط آموزش و پرورش استان در راستای رشد و تعالی دانش اموزان انجام شده است.

 

 

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.