فرماندار نقده گفت: 29 طرح و پروژه عمرانی در سطح شهرستان نقده و در هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی می شود.

مرتضی فرامرزی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی اظهار کرد: در هفته دولت سال جاری 29 طرح و پروژه عمرانی و با اعتبار 55 میلیارد تومان در سطح شهرستان نقده افتتاح و کلنگ زنی  می شود.

وی در خصوص طرح های و پروژه های که در هفته دولت افتتاح خواهند شد بیان کرد: دستگاه سی تی اسکن با اعتبار 2 میلیارد تومان، رادیولوژی دیجیتال با اعتبار 600 میلیون تومان، گاز رسانی به دو روستا با اعتبار 730 میلیون تومان و طرح های عمرانی شهرداری با اعتبار 1 میلیارد تومان در هفته دولت سال جاری به بهربرداری می رسند.

فرامزی افزود: گلخانه هیدروپونیک با اعتبار 500 میلیون تومان، تولیدی آجر با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد تومان، تالار پذیرایی با اعتبار 2 میلیارد و پانصد میلیون از جمله پروژه های تولیدی صنعتی و خدماتی هستندکه  هفته دولت در نقده افتتاح می شوند.

وی در خصوص سایر پروژه های که در هفته دولت افتتاح خواهند شده خاطر نشان کرد: احداث نیروگاه خورشیدی با اعتبار 30 میلیارد تومان و احداث گلخانه با اعتبار 5 میلیارد تومان بخشی از پروژهای هستند که در هفته دولت آماده کلنگ زنی می باشند.

فرماندار نقده  تصریح کرد: بهره برداری و کلنگ زنی از طرح های صنعتی و تولیدی در شهرستان گامی موثر در رشد و توسعه همه جانبه شهرستان بوده و غبار محرومیت از منطقه زدوده می شود.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.