مدیرعامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری سلماس از تخریب کامل کارگاه بازیافت زباله به علت آتشسوزی در این شهرستان خبر داد.

رضا قاسمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی در این خصوص اظهار کرد: ساعت 22:51 دقیقه امشب به دنبال تماس تلفنی یکی از رهگذران در بلوار سربازان گمنام سلماس مبنی بر آتشسوزی در یک باب مغازه و شعله ور شدن آتش ، ایستگاه های شماره 1 و 2 سلماس به محل حادثه اعزام شده و اولین اکیپ به فاصله حدود 4 دقیقه در محل حادثه حاضر شد.

قاسمی بیان کرد: بررسی ها نشان دادند از این مغازه به عنوان کارگاه بازیافت زباله استفاده میشده و در داخل 20 الی 30 کپسول گاز مایع  وجود داشت که دچار آتشسوزی شده بود.

وی تصریح کرد: سرانجام با تلاش یک و نیم ساعته آتشنشانان زحمتکش حریق خاموش شده و کپسول های گاز مایع از محل آتشسوزی خارج و ایمن سازی شدند.

مدیرعامل آتشنشانی سلماس اذعان کرد: این آتشسوزی متاسفانه سبب تخریب کامل این کارگاه بازیافتی و تجهیزات داخل آن گردید و علت حادثه و برآورد دقیق خسارت در دست بررسی است.

قاسمی با اشاره به خطرات دپوی کپسول های گاز مایع در مراکز مسکونی و واحدهای تجاری، در توصیه ای ایمنی به شهروندان تصریح کرد: از مردم عزیز تقاضا داریم اکیدا از دپوی کپسول های گاز در منازل و مغازه ها و کارگاه های تولیدی اجتناب کنند چرا که خطرات ناشی از آتشسوزی و انفجار آنها بسیار خطرناک و جبران ناپذیر می باشد.

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.