سرپرست هیئت ورزش های بومی و محلی آذربایجان غربی گفت: در سه ماهه ی  اول سال جاری بیمه های ورزشی افزایش 12 درصدی نسبت به سه ماه اول سال گذشته داشته است.

سعید هاشمی نیا در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی اظهار کرد: مشکلات موجود در تعرفه بیمه روستایی تا حدودی حل شده و در سه ماه اول امسال بیمه های ورزشی نسبت به سال قبل رشد 12 درصدی داشته است.

وی در خصوص مسابقات بین المللی که در ارومیه برگزار خواهد شد بیان کرد: این مسابقات با حضور 7 تیم خارجی و 8 تیم داخلی مرداد ماه امسال در ارومیه و در محل روستای زیوه برگزارخواهد شد.

هاشمی نیا افزود: در ورزش های زیر مجموعه این هیئت قوانینی مشخصی وجود نداشت ولی با اقدامات انجام گرفته مقرراتی برای این بازی در نظر گرفته شده که در آینده شاهد برگزاری مسابقات کشوری و بین المللی در این رشته ها خواهیم بود.

وی در خصوص سایر فعالیت های این هیئت تصریح کرد: برگزاری مسابقات در سایر رشته های ورزشی همچون والیبال و فوتبال در روستا ها و همچنین برگزاری جشنواره ای پخت غذا در روستاها می توان ازسایر فعالیت های این هیئت نام برد.

هاشمی نیا در خصوص مشکلات در این حوزه این هیئت ها اظهار کرد: با توجه به این که جامعه این هیئت ورزشی همه اقشار روستایی اعم از مرد و زن و پیر و جوان است و محل برگزاری این ورزش ها در محل های روستایی است مشکلاتی همچون استعمال دخانیات مشاهده می شود که با فرهنگ سازی های صورت گرفته از میزان آن کاسته شده است.

وی در خصوص سایر مشکلات این هیئت ورزشی افزود: با توجه به این که حدود یک سوم مردم  استان آذربایجان غربی در روستا ها زندگی می کنند، برای برگزاری هر چه بهتر مسابقات این هیئت نیازمند تاسیس یک مرکز و یا ستاد دائمی بود که وظیفه آن هماهنگی بین دستگاه های دولتی و سازمان دهی وظایف آن ها برای کمک به این هیئت برای برگزاری این مسابقات است.

سرپرست هیئت ورزش های بومی و محلی آذربایجان غربی افزود: برای برگزاری هرچه بهتر این مسابقات و برای انعکاس ضعف های موجود این هیئت نیازمند همکاری هر چه بیشتر با رسانه ها است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.