مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی  هدف از عرضه محصولات فرهنگی در نمایشگاه‌های دائمی را هدایت و تقویت یک زیرساخت فرهنگی صحیح در جامعه دانست.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان‌غربی، جواد زاهدی  در جمع مسوولین نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌های عرضه محصولات فرهنگی کانون در استان با تاکید بر این‌که مهمترین هدف کانون در حوزه فروش محصولات، غنا بخشیدن به فرهنگ و اقتصاد فرهنگی است گفت: با عرضه محصولات مناسب زیرساخت‌های فرهنگی در حوزه کودک و نوجوان در مسیر صحیح قرار می‌گیرد.

 مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی با اشاره به این‌که تمام کالاهایی که در نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌های کانون استان عرضه می‌شود دارای پیوست فرهنگی هستند گفت: فعالیت‌های مراکز کانون پیوست فرهنگی کالاهای عرضه شده است.

وی افزود: کانون به عنوان مرجع تخصصی کتاب کودک تلاش می‌کند با مدیریت صحیح عرضه کتاب و محصولات فرهنگی دسترسی کودکان و خانواده‌ها به این محصولات را آسان کند.

در ادامه همچنین با اشاره به این‌که میزان ارتقائ عرضه محصولات داخلی به اشتغال و چرخیدن چرخ‌های تولید کمک می‌کند گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی یکی دیگر از اهداف توسعه فروشگاه‌ها و نمایشگاه‌های کانون در استان است.

وی با تاکید بر این نکته که هدف کانون استان از عرضه محصولات فرهنگی، فروش به هرقیمت نیست گفت: به دنبال یک کاربست و فضاسازی فرهنگی در حوزه کتاب، اسباب بازی، لوازم‌التحریر و سرگرمی برای کودکان و نوجوانان هستیم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی در پایان سخنان خود از نماینده مرکزی عرضه محصولات و مسوولین فروشگاه ها خواست به  موضوع اخلاق فرهنگی در کنار فعالیت اقتصادی توجه ویژه داشته باشند و افزود: واگذاری عرضه به بخش خصوصی به معنی واگذاری در حوزه توزیع کالا است و کانون استان مانند گذشته برنامه‌ریزی‌هایی برای همراهی و حمایت نمایندگان فرهنگی کانون در مراکز فروش انجام داده است.

کانون در این نشست سلیمان عزیز انباری به عنوان نماینده مرکز عرضه محصولات فرهنگی کانون در استان معرفی شد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.