معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: 5 مدال جهانی و 25 مدال آسیایی بخشی از افتخارات ورزش استان در سال 95 است.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، کیومرث  پور ایراندوست در سومین جلسه شورای ورزش های همگانی استان اظهار کرد: 5 مدال جهانی و 25 مدال آسیایی و 1188 مدال کشوری در سال 95 بخشی از فعالیت های ورزشی استان است.
وی افزود: 564 هیئت ورزشی فعال و 64 تیم در رقابی های کشوری در استان موجود می باشد و همچنین 90 هزار 112 ورزشکار سازمان یافته دارای بیمه ورزشی در استان وجود دارد. 
پور ایراندوست در خصوص رویداد های مهم ورزشی در استان خاطر نشان کرد: جام صلح و دوستی در رشته کاراته که سومین سال پیاپی در استان برگزار می شود همچنین مسابقات تیر و کمان بین المللی با حضور تیم های از گرجستان و آذربایجان در ارومیه برگزار خواهد شد.
 وی ادامه داد: اولین جشنواره مسابقات کشوری بیلیارد که امروز اختتامیه آن بود و همچنین مسابقات سطح psa اسکواش زیر نظر فدراسیون جهانی اسکواش به زودی برگزار خواهد شد بخشی از مسابقات مهم اخیر بوده که در استان برگزار می شوند.
 وی در خصوص سایر فعالیت های ورزشی استان اظهار کرد: جشنواره بومی و محلی و ورزش های هوازی و جام میش مرغ بوکان در رشته بدمینتون و همایش بیماری ها خاص و تور دوچرخه سواری آدربایجان در مهرماه بخشی از این فعالیت ها است.
 پور ایراندوست در خصوص اعزام بازیکنان در رشته های ورزشی های مختلف به مسابقات بین المللی تصریح کرد: 4 نفر تیم ملی والیبال ناشنوایان که در المپیک ناشنوان در حال رقابت است و همچنین 5 نفر از تیم ملی نوجوانان و مربی تیم ملی والیبال که به ویتنام اعزام شده اند از استان آذربایجان غربی هستند.
 وی در خصوص تجلیل از هیئت ها و ورزشکاران نیز گفت: طی مراسمی از 147 ورزشکار و 26 هیئت برتر استان تجلیل شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.