رئیس اداره استثنایی و دبیر ستاد سنجش آذربایجان غربی از سنجش سلامت 31 هزارو 166 نوآموز در بدو ورود به مدرسه تاکنون در آذربایجان غربی خبر داد.
 عیسی محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی با بیان اینکه فعالیت پایگاه ها در خصوص طرح سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود مدارس که از20 خرداد ماه سال جاری آغاز و تا کنون ادامه داشته است گفت: طی این طرح 31 هزارو 166 نوآموز مورد ارزیابی قرار گرفته اند که از میان 30 هزارو 541 نفر نوآموز دبستانی 623 نفر نوآموز پیش دبستانی بوده است. 
 وی ادامه داد: همچنین طی این ارزیابی 27 هزار668 نفر در همان مراحل اولیه به مدارس عادی و 3 هزارو 498 نفر به پایگاه های تخصصی معرفی شده اند.
 محمدی در خصوص مشکلات نوآموزان معرفی شده به پایگاه های تخصصی خاطر نشان کرد: اکثر این افراد و با تعداد 31 هزارو 118 نفر به مسائل تک مشکلی و 380 نفر به بیش از یک مشکل مبتلا هستند که در این میان در پایگاه های تخصصی در صدد حل این مشکلات هستیم.  
وی با بیان اینکه تمام هزینه های سنجش نوآموزان عشایر به صورت رایگان انجام می شود تصریح کرد: تا کنون 960 نفر نوآموز در مناطق عشایر مورد سنجش سلامت قرار گرفته اند اما به دلیل کوچ بسیاری از افراد تمام نوآموزان مورد سنجش قرار نگرفته اند و تا اتمام ارزیابی آخرین نفر اجرای این طرح ادامه خواهد داشت.
 وی آمار مورد سنجش قرار گرفتگان سال گذشته را 67 هزار و 140 نفر عنوان کرد و گفت: در سال جاری نیز تا اتمام مراجعه کنندگان به پایگاه ها ارزیابی ها ادامه خواهد داشت.  
گفتنی است طرح سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان که شش سال تمام سن دارند، همه ساله در ایام تابستان اجرا می شود و شرکت در این ارزیابی ها برای تمامی نوآموزان اجباری بوده و ثبت نام در مدارس بدون انجام این سنجش امکان پذیر نخواهد بود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.