مدیر امور آب و فاضلاب روستایی ارومیه از شناسایی 311 فقره انشعاب غیرمجاز روستایی در شهرستان ارومیه خبرداد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی صابر خسروزاده در جلسه شورای اداری شهرستان ارومیه با اشاره به انشعابات غیرمجازشهرستان ارومیه  در 4 ماهه نخست سال جاری افزود: 311 فقره انشعاب غیر مجاز در روستاها ش شهرستان ارومیه شناسایی شده که 241 مورد به مراجع قضایی ارسال شده است.

وی بااشاره به تعداد روستاهای برخوردار و تحت پوشش شهرستان ارومیه گفت: از بین 608 روستای شهرستان ارومیه، تعداد 437 روستا روستاهای برخوردار وجود دارد.

خسروزاده با اشاره به اینکه 105 حلقه چاه در ورستاهای برخوردار ارومیه حفر شده است افزود: امسال نیز 5 حلقه چاه جدید برای تامین آب شرب روستا حفر شده است.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی ارومیه با اشاره به پروژه های در دست اقدام ابفای روستایی ارومیه اظهار کرد: 17 پروژه در قالب 57 روستا با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد و 400 میلیون تومان با همکاری 10 پیمانکار با پیشرفت فیزیکی 70 درصد در حال انجام است.

وی با بیان اینکه سیل فروردین سال جاری  10 روستای تحت پوشش و 8 روستای غیر تحت پوشش آسیب زده است افزود: این سیلاب بر اساس براورد خسارت، 3 میلیارد و 400 میلیون تومان خسارت وارد کرده که با همکاری پیمانکاران و تخصیص اعتبار لازم اصلاح و بازسازی بخش های آسیب دیده از سیل انجام می شود.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.