مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: سرمایه گذاری و توجه مردم و مسئولین به ورزش سبب ارتقاء سطح کیفی آن می شود.

 به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی عبدالله چمن گلی عصر امروز در نشست خبری هماهنگی برگزاری مسابقات نشنال کلوز اظهار کرد: اگر به تمام رشته های ورزشی همچون والیبال استان توجه شود سطح کیفی آن ها نیز ارتقاء می یابد و شاهد پیشتازی کل رشته های ورزشی در استان خواهیم شد.

 وی افزود: پیشرفت های که در سال اخیر در ورزش استان دیده می شود حاصل زحمات یه نفر نیست بلکه همه هیئت ها و ورزشکاران و تمامی کارکنان این سازمان در دستبابی به آن دست داشتند.

چمن گلی در خصوص رویداد های ورزشی 6 ماهه آینده استان بیان کرد: از برنامه های این سازمان برگزاری جام وحدت و دوستی در رشته کاراته که با حضور رئیس کنفدراسیون کاراته دنیا برگزار می شود، همایش ورزش و سلامت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، برگزاری جشنواره بومی و محلی در زیوه، شروع جشنواره پارا گیلایدر در استان، همایش های پیاده روی در استان اللخصوص در ارومیه، همایش دوچرخه سواری در میاندوآب که دوچرخه یکی از نماد های این شهر می باشد و برگزاری همایش کوهنوردی در نقده از فعالیت های این سازمان می توان اشاره کرد.

 وی در خصوص نتایج سفر به شهر کازان روسیه خاطر نشان کرد: در این نشست تمامی وزیران ورزش تمامی کشور در این شهر برگزار شد که رئیس این جلسه وزیر ورزش روسیه بود که ارتباط خوبی با ایران داشته و حمایت های مناسبی از کشور ایران در این جلسه انجام شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.