** بی احتیاطی در پاک کردن لوله تفنگ موجب شلیک گلوله و جان باختن دختر سردشتی شد
مسئول فوریت های پزشکی سردشت گفت: بی احتیاطی در پاک کردن لوله تفنگ شکاری موجب شلیک گلوله و جان باختن دختر جوان سردشتی شد.

**همایش ملی گیاهان دارویی در ارومیه برگزار شد
دومین همایش ملی گیاهان دارویی با حضور 200 نفر از کارشناسان و محققان این بخش با هدف ایجاد تغییر در معیشت مردم، حفاظت از منابع آبی و گسترش کشت گیاهان دارویی به عنوان یکی از منابع کسب در آمد در ارومیه برگزار شد.

** معاون وزیر: کشاورزی کشور دچار ناپایداری شده است
معاون زراعت وزیر جهاد کشاورزی گفت: 60 درصد اراضی زیر کشت در کشور به گندم و جو آبی اختصاص یافته و و موجب ناپایداری کشاورزی شده است.

** فرمانده انتظامی: 40 کیلوگرم تریاک در میاندوآب کشف شد
فرمانده انتظامی شهرستان میاندوآب در آذربایجان غربی گفت: با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر 40 کیلوگرم تریاک در این شهرستان کشف شد.

درخشش بازیگر ارومیه ای در جشنواره منطقه ای تئاتر سوره کرمانشاه
' سعیده شکری ' بازیگر ارومیه ای نمایش 'دایرگی' در جشنواره منطقه ای تئاتر سوره کرمانشاه 'جایزه تقدیر' بخش بازیگری زن این جشنواره را از آن خود کرد

** معاون استاندار آذربایجان غربی:دولت با اجرای طرح توسعه روستایی به دنبال رونق اقتصادی و اشتغال جوانان است
معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه مشکلات معیشتی و تلاش برای کسب درآمد ازمهمترین عوامل مهاجرت روستایی ها به شهر است، گفت: دولت تدبیر و امید با اجرای طرح توسعه روستایی به دنبال رونق اقتصادی و اشتغال جوانان است.

**استقبال شرکت بزرگ تجاری جمهوری آذربایجان از سرمایه گذاری در منطقه آزاد ماکو
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در حاشیه سفر به جمهوری آذربایجان در دیدار با سرمایه گذار ایرانی الاصل مقیم آن کشور از وی برای سرمایه گذاری در منطقه آزاد ماکو دعوت کرد که مورد استقبال قرار گرفت.

**استاندار آذربایجان غربی: آموزش های کاردانش و فنی و حرفه ای نیاز اساسی جامعه است
استاندار آذربایجان غربی گفت: توسعه آموزش های کاردانش و فنی و حرفه ای که در این مقطع وزارت آموزش و پرورش به دنبال آن است یکی از نیازمندی های اساسی و قابل توجه کشور است.

** نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی: مردم باید برای استفاده از خدمات تامین اجتماعی ترغیب شوند
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: مسئولان تامین اجتماعی استان باید علاوه بر ارائه خدمات مطلوب به مردم نسبت به ترغیب آنها برای استفاده از خدمات تامین اجتماعی هم تلاش کنند.

** 459 هزار نفر در کشور عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان هستند
معاون امور مسکن وزیر راه و شهرسازی گفت: در حال حاضر 459 هزار نفر در کشور عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان هستند که از این تعداد 217 هزار نفر دارای پروانه و 242 هزار نفر بدون پروانه فعالیت می کنند.

** آغاز بکار بیستمین اجلاس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در ارومیه
بیستمین اجلاس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با حضور علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی، عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی، قربانعلی سعادت، استاندارآذربایجان غربی و برخی از مسئولان کشوری و استانی عصر امروز/ چهارشنبه/ در ارومیه آغاز به کار کرد.

** آخوندی: جمع آوری 23 امضا برای یک کار ساختمانی قابل قبول نیست
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به روند طولانی دریافت مجوز احداث در سطح کشور، گفت: جمع آوری 23 امضا برای انجام یک کار ساختمانی قابل قبول نیست و این روند باید اصلاح شود.

** استاندار: درآمدهای پایین شهرداری ها مدیریت نظام مند شهرها را تحت الشعاع قرار داده است
استاندار آذربایجان غربی گفت: درآمدهای پایین شهرداری ها مدیریت نظام مند شهرها را تحت الشعاع قرار داده و باید منابع درآمدی مناسب برای بهبود این وضعیت اندیشیده شود.

** لاریجانی: اصلاحات عمیق اقتصادی نیازمند همگرایی ملی است
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مهمترین ماموریت دولت دوازدهم، ایجاد اصلاحات عمیق اقتصادی در کشور است اما انجام این اصلاحات به همگرایی ملی بین مردم، ارکان حکومت و صاحب نظران نیاز دارد.

** فرماندار: یک میلیون متر مکعب آب سد مهاباد به سمت تالاب کانی برازان رهاسازی شد
معاون استاندار آذربایجان غربی و فرماندار مهاباد با اشاره به اهمیت زیست محیطی و گردشگری تالاب بین المللی کانی برازان گفت: امسال یک میلیون متر مکعب آب سد مهاباد برای حفظ مقدار آب و جلوگیری از خشک شدن این تالاب رها سازی شده است.

** توسعه آموزش های کاردانش بهترین راه تحقق اشتغال جوانان است
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال گفت: توسعه آموزش های کاردانش در بین دانش آموزان، بهترین راه تحقق اشتغال جوانان و رفع معضل بیکاری در جامعه است.
8137/3072
** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.