در آستانه روز جهانی مبارزه با مواد مخدر و با حضور مسئولین مبارزه با مواد مخدر استان ساختمان پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان کلنگ زنی شد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی،‌فرماندار سلماس در این مراسم با تقدیر از زحمات مجموعه عوامل نیروی انتظامی در برقراری آرامش و امنیت در جامعه گفت: مقر فعلی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان وضعیت مطلوبی ندارد و از گذشته آرزو داشتیم پلیس مبارزه با مواد مخدر ساختمان مستقل و درخور شانی داشته باشد که به لطف خدا امروز شاهد محقق شدن این امر هستیم.

مسعود حاجی علیلو اظهار کرد: خدمت صادقانه پلیس برای برقراری امنیت در جامعه در هر موقعیت و مکان و زمانی بر هیچکس پوشیده نیست و در موقعیت های حساس و تنش زا است که نقش راهبردی پلیس بر همکان آشکار می شود.

وی با اشاره به علکرد بسیار مطلوب و موفق پلیس در برخورد با اقدامات تروریستی اخیر در تهران،‌تصریح کرد: اگر داعش در مجلس و خصوصا حرم امام خمینی (ره) به اهداف خود نرسید و ناکام ماند همگی به علت عملکرد سریع دقیق و به موقع پلیس و مجموعه نیروهای امنیتی بوده است.

سرهنگ حسین رمزی فرمانده انتظامی شهرستان سلماس نیز در این مراسم گفت: ساختمان اداری پلیس مبارزه با مواد مخدر سلماس با محیط 414مترمربع و زیربنای 270 مترمربع و صرف اعتباری بالغ بر 2میلیارد ریال در طول دوماه احداث خواهد شد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.