به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار مقصود وکیلی روز چهارشنبه در نشست با خبرنگاران اظهارکرد: رزمایش الی بیت‌المقدس در قالب‌ گردادن های امداد و نجات، دفاع از کوی و برزن و امنیتی و ضد اغتشاشات برگزار می‌شود.
وی همچنین ادامه داد: بسیج در طول تاریخ نقش بی بدیل خود را به انجام رسانده که نمونه بارز آن دوران دفاع مقدس است و بعد از آن نیز در عرصه های مختلف از جمله بهداشت و درمان، سازندگی، محرومیت زدایی و عمران و آبادانی نقش خود را به خوبی ایفا کرده که ثمره این ماموریت ها ایجاد امنیت پایدار در سطح کشور را به دنبال دارد.
سرهنگ وکیلی افزود: با تبعیت از فرمایشات فرمانده معظم کل قوا بسیجیان بوکان برای توان رزمی و آمادگی در برابر هر تهدیدی رزمایش بزرگ الی بیت المقدس را برگزار خواهند کرد.
وی هدف از برگزاری این رزمایش را ارتقای توان و آمادگی رزمی گردان های واکنش سریع بیت المقدس، نمایش اقتدار، وحدت و همدلی ،تمرین و تداوم آموزش های یگانی، شبیه سازی یک عملیات واقعی با تهدیدات احتمالی و به روز عنوان کرد.
وکیلی ادامه داد: رزمایش الی بیت المقدس بر اساس تهدیدات فرضی طراحی شده و در یک صحنه واقعی اجرا و عملیاتی می شود.
جانشین فرمانده سپاه بوکان ادامه داد: در مرحله اول این رزمایش جذب، سازماندهی، آموزش و سازمان دهی 15 گردان عاشورا و الزهرا و بیت المقدس را خواهیم داشت.
سرهنگ وکیلی گفت: مرحله دوم این رزمایش شامل صبحگاه مشترک، سازماندهی و استقرار در منطقه، امداد و نجات و عملیات تاخیری است که توسط گردان های بیت المقدس از حوزه های شهید هندی زاده و ثارالله اجرا و موجب یاس و نا امیدی دشمنان خواهد شد.
شهرستان بوکان با 251 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
7510/3093**خبرنگار: محمد ادیب**انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.