فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی از برگزاری رزمایش الی بیت المقدس در سراسر استان خبر داد.

سردار عابدین خرم در نشست خبری با اصحاب رسانه که با موضوع رزمایش الی بیت المقدس برگزار شد گفت: رزمایش الی بیت المقدس طی روزهای پنج شنبه و جمعه در تاریخ 22 و 23 تیرماه برگزار خواهد شد که 60 گردان بیت المقدس و 4 گردان کوثر شرکت می کنند.

وی مردمی کردن دفاع، نمایش اقتدار و توان نیروها، ارتقا آمادگی گردان ها، ایجاد وحدت و همدلی،سنجش حفظ اقتدار نیروها، ایجاد امنیت برای مردم و یاس و ناامید کردن دشمنان را از اهداف این رزمایش عنوان کرد.

سردار خرم با بیان اینکه سپاه به عنوان نیروی کارامد در همه میدان ها نقش دارد،مردمی بودن و انقلابی بودن را ویژگی مهم فرمول دفاعی همه جانبه آن برشمرد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی اظهار کرد: سپاه در بعد دفاعی و امنیتی مسئولیتی دارد که همواره باید دفاع از شهر را در زمان های مختلف، دفاع از کوی و برزن، مشارکت در امداد و نجات در مواقع بحرانی و رخدادهای طبیعی را تمرین کند.

وی با اشاره به اینکه این رزمایش در 17 شهرستان برگزار خواهد شد گفت: عناصر اطلاعاتی به صورت نامحسوس فعال هستند، مناطق پیش بینی شده و همچنین این رزمایش بدون استفاده ار مهمات خواهد بود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی تصریح کرد: در شرایط کنونی کشور جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد ولی این موضوع دلیل بر عدم آمادگی و تمرین نیست چرا که باید آمادگی برای هرگونه مورد احتمالی باشد.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.