سرهنگ حسن شیخ نژاد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: به منظور مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان میاندوآب، در یک کار اطلاعاتی موفق به کشف مقادیری مواد مخدر شدند.
وی افزود: بر این اساس پس از انجام اقدامات پلیسی، ماموران انتظامی شهرستان موفق شدند 40 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که در خودرو سواری جاسازی شده بود را کشف کنند.
سرهنگ شیخ نژاد گفت: بر این اساس 2 نفر قاچاقچی که اهل استان های شرقی کشور بودند، دستگیر و یک دستگاه خودرو نیز توقیف و مراتب پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی ارسال شد.
وی اظهار کرد: این محموله از استان های شرقی کشور بارگیری شده بود که در شهرستان میاندوآب به دام پلیس افتاد.
فرمانده انتظامی میاندوآب با تاکید بر اینکه نباید از موضوع مواد مخدر و تاثیرات آن بر جامعه به راحتی گذشت، اظهار کرد: باید در مبارزه با این آسیب اجتماعی که به دنبال منحرف کردن جوانان ما است، همه احساس مسئولیت کرده و با آن مقابله کنیم.
به گزارش ایرنا، میاندوآب یکی از محل های مهم گذر کالاهای قاچاق از مناطق مرزی جنوب آذربایجان غربی، استان کردستان و مرزهای غربی کشور به شهرهای عمقی به شمار می رود.
شهرستان میاندوآب با بیش از 277 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و مسیر ارتباطی استان های آذربایجان غربی، شرقی و کردستان واقع شده است.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
3093/ انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.