رییس اداره ورزش و جوانان تازه شهر از اتمام مسابقات قهرمانی کشتی خردسالان و نونهالان آذربایجان غربی به میزبانی تازه شهر سلماس خبر داد.
ایوب نیازی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی، با اعلام این خبر گفت: مسابقات قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی رده خردسالان و نونهالان با حضور 150کشتی گیر از 12 تیم از شهرستان های استان در سالن کشتی امام علی تازه شهر سلماس برگزار شد.
نیازی افزود: در کشتی فرنگی در رده سنی نونهالان تیم های میاندوآب، خوی و بوکان و نیز در رده سنی خردسالان تیم های بوکان، خوی و تازه شهر به ترتیب مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
وی بیان کرد: در رشته کشتی آزاد نیز در رده سنی نونهالان تیمهای تازه شهر، چایپاره و ماکو و در رده خردسالان تیم های تازه شهر، ماکو و چایپاره به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.
نیازی اذعان کرد: مربی تیم تازه شهر، آقای جواد قویدل،‌ به عنوان بهترین مربی مسابقات و محمدمهدی نجاری از تیم تازه شهر نیز به عنوان ستاره این دور از مسابقات انتخاب شدند.
رییس اداره ورزش و جوانان تازه شهر با اشاره به اعزام نفرات اول این مسابقات به مسابقات کشوری،‌ خاطرنشان کرد: تیم کشتی تازه شهر موفق شد پس از دو دهه برای نخستین بار با کسب 10 مدال طلا، 10 کشتی کار را به نمایندگی از استان آذربایجان غربی به اردوی تیم منتخب استان برای اعزام به مسابقات کشوری تقدیم نماید که جا دارد از زحمات هیئت کشتی تازه شهر و مربیان کشتی آن از جمله آقایان فرزاد خاوری و جواد قویدل و تمامی دست اندرکاران ورزش تازه شهر تقدیر و تشکر ویژه کرد.
وی با اشاره به سطح بالای آمادگی تیم های شرکت کننده در مسابقات،‌ تصریح کرد: تیم های شهرستانی با استعدادسنجی و ارزیابی و پس از برگزاری اردوها و تمرین های آماده سازی در این مسابقات حاضر شده بودند که سبب شد سطح فنی و کیفی مسابقات امسال نسبت به سال گذشته رشد قابل توجهی داشته باشد.
نیازی در پایان از تلاشهای مسئولین هیئت کشتی تازه شهر و همکاری نزدیک اداره آموزش و پرورش شهرستان سلماس، فوریتهای پزشکی، نیروی انتظامی و همه عوامل کمک کننده به برگزاری هرچه بهتر این مسابقات، کمال تشکر و قدردانی را کرد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.