به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، دومین نمایشگاه خودرو ارومیه به پایان رسید.

تلاش سایپا برای ارتقای کیفیت محصولات و رضایتمندی مشتریان
مرکز ارتباط با مشتریان گروه خودروسازی سایپا در نمایشگاه خودرو ارومیه با طرح و پیاده سازی برنامه های راهبردی و کاربردی خود با دریافت درخواستها و پیشنهادات مشتریان و ثبت آنها و از این اطلاعات در راستای تامین نظرات ، بالاتر بردن کیفیت تعاملات دوسویه و تامین خواسته های مشتریان بهره ببرد.
به گفته مسئولین شرکت سایپا: استان آذربایجان غربی به عنوان یکی از کانونهای مورد توجه این حوزه نیز از این امر مستثنی نبوده و مسئولین غرفه CRM با حضوری پر تلاش نهایت حمایت خود را جهت راهنمایی و رضایتمندی مشتریان بکار بستند، این مرکز در مدت زمان فعالیت خود تاکنون موفق شده تا ضمن کوتاه تر نمودن زمان رسیدگی به درخواست مشتریان، کیفیت رسیدگی را نیز ارتقاء دهد.
شایان ذکر است حضور گستره مردم در راستای رضایتمندی از محصولات نسبت به سال گذشته تحسین برانگیز بوده که لازم است این روند در سالهای آینده با شدت بیشتری ادامه یابد.

نمایشگاه خودرو ارومیه و ایجاد بارقه های امید در دل مشتریان

رئیس انجمن صنفی نمایندگیهای شرکت سایپا در آذربایجان غربی با اشاره به بازدید نمایندگان مردم و مسئولین استانی و استقبال چشمگیر شهروندان از این نمایشگاه خاطرنشان کرد: آذربایجان غربی بیشترین مصرف محصولات سایپا را دارد و این نمایشگاه بارقه های امید را از بابت افزایش تنوع و کیفیت محصولات در دل مصرف کنندگان ایجاد کرده است.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 695125
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.