حجت الاسلام ایوب رنجبری در خطبه های نماز جمعه این هفته ماکو افزود: باید مسلمانان و مردم کشور با هوشیاری عمل کنند و احیا کننده امر به معروف و نهی از منکر در جامعه امروزی باشند.
وی ادامه داد: باید از آمران به معروف و ناهیان از منکر حمایت کنیم زیرا این ها به نوعی 2 بازوی همراه اجرای عدالت قوه قضائیه به شمار می روند.
وی با شاره به اینکه برقراری عدالت مالیاتی مهمترین رسالت دستگاه مالیاتی کشور است، گفت: دریافت مالیات باید عادلانه و منصفانه باشد و از تمام اقشار جامعه دریافت شود نه اینکه کسانی از سرمایه داران فرار مالیاتی کنند و از پرداخت مالیات سر باز زنند.
وی اضافه کرد: دریافت مالیات و رسیدگی به امور مالیاتی از وظایف هر دولتی است که باید عادلانه و بر طبق موازین قانونی و شرعی باشد.
امام جمعه ماکو با اشاره به فرارسیدن روز پهلوانی و اهمیت ترویج فرهنگ پهلوانی در جامعه بیان کرد: باید بدانیم که فرهنگ پهلوانی و اخلاق پهلوانی به معنای ادامه دادن راه و سیره حضرت علی ( ع ) و امامان معصوم بوده و در این صورت است که عدالت در جامعه همه گیر می شود.
وی افزود: باید خلاء اخلاق پهلوانی را در جامعه زنده کنیم و ورزشکاران ما هم ادامه دهنده راه و سیره و فرهنگ پهلوانی باشند تا این فرهنگ را به دنیا رواج دهند.
8135 / 2093
** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.