هوشنگ عطاپور در سومین جلسه کارگروه عفاف و حجاب آذربایجان غربی که با هدف برنامه ریزی برای هفته حجاب و عفاف در نیمه دوم تیرماه امسال برگزار شد، افزود: دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به موضوع بسط و گسترش زمینه ها و بسترهای حجاب و عفاف در جامعه دارد و این امر مهم را از طریق برنامه های فرهنگی دنبال می کند.
وی اضافه کرد: برنامه های هفته ترویج فرهنگ حجاب و عفاف از هفدهم تا بیست و سوم تیرماه امسال همزمان با سراسر کشور برگزار می شود که در صدد هستیم از ظرفیت همه دستگاه های اجرایی به ویژه دستگاه های فرهنگی در این خصوص بهره ببریم.
وی اظهار کرد: در سال جاری برای دومین سال، برنامه های گرامیداشت هفته حجاب و عفاف اجرا می شود و یکی از مشکلات این بخش، طرح های ابتکاری برای توسعه فرهنگ حجاب و عفاف است.
به گزارش ایرنا، در این جلسه 21 دستگاه اجرایی عضو کارگروه به بیان برنامه های خود در هفته حجاب و عفاف پرداختند و این برنامه ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
از جمله مهمترین برنامه های تدوینی برای این هفته می توان به برگزاری تجمع مدافعان حریم حجاب و عفاف در امتداد خیابان امام در بیست و یکم تیرماه جاری، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ، مسابقات تیتر برتر حجاب و عفاف اشاره کرد.
به گزارش ایرنا، هفته از هفدهم تا بیست و سوم تیرماه به نام هفته حجاب و عفاف در کشورمان نامگذاری شده و 21 تیرماه سالروز قیام مردم مشهد علیه فرمان کشف حجاب در دوره رضاخان پهلوی است.
2093/3072 ** خبرنگار: صابر چهرقانی ** انتشاردهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.