رئیس سازمان تجاری سازی و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی با بیان اینکه امکانات و پتانسیل واحد جهاد دانشگاهی اذربایجان غربی بسیار مطلوب و بی نظیر است افزود: در هیچ واحد چهاد دانشگاهی در حوزه کشاورزی چنین امکانات و پتانسیلی وجود ندارد و ایده پردازان از این پتانسیل برای تجاری سازی ایده های خود و افزایش رشد خود نهایت بهره را ببرند.

به گزارش ایسنا منطقه  آذربایجان غربی محمدصادق بیجندی در جریان بازدید از واحدهای فن آور و مراکز رشد جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی ، ضمن تشکر و قدردانی به نیروهای تلاشگر جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی، فعالیتهای مراکز رشد را بسیار ارزشمند دانست و گفت: توجه به پتانسیل و شناسایی مزیت های منطقه از اولویت های واحدهای فناور برای توسعه ضروری است که با شناسایی پتانسیل های هر منطقه، ایده های فناورانه علاوه بر توسعه ملی در سطوح بین المللی نیز شناخته شده و رشد می یابد.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی  مؤلفه هایی دارد که نخستین مؤلفه آن باور ما میتوانیم نیروهای خلاق و فن اور است اظهار کرد: نگاه به تولیدات داخلی و باور داشتن توانمندی های خود مولفه بسیار مهم و اثر گذاری است که این امر در واحد جهاد دانشگاهی اذربایجان غربی محقق شده است.

بیجندی شکوفایی واحدهای فناور در جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی را در نتیجه تلاش نیروهای خلاق و ایده پرداز در کنار کمک های مسئولین منطقه و جهاد دانشگاهی استان عنوان کرد و گفت: لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی با پای کار آمدن همه جانبه ایده پردازان و مسئولین و تداوم تلاش برای گسترش فعالیتها میسر می شود.

رئیس سازمان تجاری سازی و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی با بیان اینکه طرح های فناورانه تا مرحله تولید محصول توسط سازمان تجاری سازی حمایت می شود تصریح کرد: سازمان تجاری سازی براساس دو وظیفه  حمایت ساختاری ـ سازمانی و مالی از طرح های فناورانه که براساس برنامه ریزی مدون و عملیاتی باشند، در راستای اجرای مفاد اسناد بالادستی و توسعه ای کشور در بالاترین سطوح حمایت و زمینه اشتغال را فراهم می اورد.

وی هم افزایی و اشتراک گذاری تجارب واحدهای فناور و مراکز رشد را در گسترش افق دید و رشد و پیشرفت واحدها موثر دانست.

بیجندی خاطر نشان کرد: واحدهای فناور و مراکز رشد با حرکت براصول برنامه محوری و هدفگذاری بلند مدت ، هم افزایی با سایر مراکز به موفقیت های چشمگیری دست خواهند یافت.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.