حجت الاسلام ناصر آقایی روز پنجشنبه در جلسه هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس در چالدران افزود: مردم روزه دار و مومن با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر اتحاد و یکدلی خود را در حمایت از مردم مظلوم فلسطین نشان می دهند.
وی با تاکید بر حضور حداکثری مردم چالدران در راهپیمایی روز قدس این شهرستان اظهار کرد: این حضور پرشور مردم باعث یاس و ناامیدی دشمنان می شود.
وی ادامه داد: روز جهانی قدس، یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) به تمام مسلمانان جهان است که باید آن را پاس بداریم و برای شور هرچه بیشتر راهپیمایی این روز همه توان خود را به کار بگیریم.
فرماندار چالدران نیز در این جلسه با تاکید بر حضور حداکثری مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: روز جهانی قدس روز نمایش وحدت و یکپارچگی جهان اسلام در موضوع قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین است.
کریم حسین زاده افزود: حمایت و همراهی ملت ایران با آرمان های قدس و مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار علیه رژیم جعلی صهیونیستی از جمله اهداف راهپیمایی روز جهانی قدس است.
وی بیان کرد: تمامی دستگاه‌ها برای ارائه خدمات در این روز هماهنگی کامل داشته باشند زیرا روز قدس از یادگارهای امام راحل (ره) و نماد اتحاد مسلمانان جهان علیه کفر و استکبار است.
وی اظهار کرد: حمله موشکی سپاه پاسداران به مواضع داعش در دیرالزور سوریه اقدامی‌ حساب شده و قابل تمجید است که اقتدار ملی ایران اسلامی را نشان می دهد.
به گزارش ایرنا، مسیر راهپیمایی شهرستان چالدران از میدان صفوی تا مسجد جامع این شهر تعیین شده است.
امام راحل در 16 اسفند سال 1358 و در پی بمباران جنوب لبنان توسط نیروهای اسرائیل، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس نامگذاری فرمودند و مسلمانان جهان همه ساله در این روز همبستگی خود را در حمایت از 'حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین' به نمایش می گذارند.
8137/3072 ** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشاردهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.