فرمانده بسیج رسانه آذربایجان غربی گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران با هر متجاوزی از خط قرمز آن عبور کند قاطعانه برخورد می کند.

یوسف حق دوست در گفت و گو با خبر نگار ایسنا آذربایجان غربی اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی حاصل خون شهدا و جانفشانی ملت و مدیریت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بوده و هر کس از خط قرمز آن عبور کند شاهد برخورد قاطع نظام جمهوری اسلامی خواهد بود.

وی افزود: با توجه با بیانات مقام معظم رهبری هدف دشمنان، اصل نظام بوده و با بیان کردن فرعیات سعی در ضربه زدن به نظام دارند و هرگز نتوانستند به آن دست یابند و همیشه خودشان ضربه می خورند و ناچار به سازش می شوند.

حق دوست با اشاره به این که این عملیات از استان های کردستان و کرمانشاه صورت گرفت خاطر نشان کرد: این عملیات نشان ازهمدلی تمام قومیت ها و مذاهب بود و نشانگر این است که همه برادران اهل سنت و شیعه متحد هستند و هم قدم با یک دیگر در دفاع از موازین انقلاب تلاش می کنند.

وی تصریح کرد: این پاسخ دندان شکن فرزندان نظام جمهوری اسلامی، سبب شور و شعف و افزایش غرور ملی در آحاد مردم گشته و هر کسی با هر سلایق و تفکراتی برای دفاع از خاک کشور و دفاع از حریم ولایت لحظه ای درنگ نمی کند.

حق دوست با اشاره بیانات مقام معظم رهبری که دشمنان نمی توانند به ما سیلی بزنند، ما به آن ها سیلی خواهیم زد اظهار کرد: این عملیات موشکی جلوه ای کوچک از قدرت نظامی کشور بوده و هر کسی به مقابله با نظام برخیزد از آتش خشم آن در امان نخواهد بود.

فرمانده بسیج رسانه آذربایجان غربی افزود: در مقابل شیطنت های دشمنان نظام که با توجه به بیانات مقام معظم رهبری ترقه بازی بیش نبود، این اولین پاسخ و نخستین گزینه روی میز نظام به آن ها بود و اگر باز هوس شیطنت های دیگری کنند، جواب هایی با قاطعیت بیشتر دریافت خواهند کرد.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.